2015. szeptember 5., szombat

2/28.rész

Sziasztook!!!
Egy kis kihagyás után újra itt vagyook!!!!!! Eléggé információs rész lett, sok dolgot megtudnuk és remélem elnyeri a tetszéseteket !!! A következő rész nem tudom mikor érkezik, de  a faces csoportba írni fogok (a csopi linkjét megtaláljátok az elérhetőségeknél!!)
Remélem mindenkinek jól telt az első sulis hete!! (nekem szörnyű volt) 
Kellemes hétvégét és Jó olvasását!!!!


Ed
-Te mit keresel itt?-Gemma hangjára mindhárman felkaptuk a fejünket, szemöldök ráncolva mentem az utastérbe.
-Gemma drágám kihez beszélsz?-Gem szemöldök ráncolva nézett rám és mutatott az üres levegőbe.
-Eleanor ott áll.-tágra nyílt szemekkel néztem rá, élesen beszívtam a levegőt, Anne mögöttem szipogni kezdett.
-Gemma drágám ott nincs senki, bevetted a gyógyszereid?-lehajtott fejjel lépett közelebb hozzám, magamhoz húzva pusziltam meg homlokát.
-Ed, én tényleg láttam őt.-keservesen felzokogott amire a szívem belesajdult.
-Kicsim semmi baj, gyere pihenj le kicsit.-könnyekkel a szemembe ültettem le, fejét ölembe húzva feküdt el a széken. Szeméből patakokban folytak a könnyek, sírva aludt el.
-Most mi lesz? Ha ezt Hazz megtudja nagyon maga alatt lesz ahogy Lou is, de Gemma ezt nem tudja kontrollálni előbb-utóbb megfogják tudni.-Robin hangja halk és fáradt, teljesen igaza van, Lounak is van elég baja és az, hogy Gemma beteg csak tetézi a dolgokat.
-Muszáj lesz elvinnünk egy orvoshoz, elutazunk Gemmel legalább míg Lou ügye helyre nem jön aztán vissza jövünk, Gemmának nem tesz jót ennyi feszültség.-egyetértően bólogatott mindenki.
-Rendben, akkor hova mentek?-Anne szemei vörösek és duzzadtak, sajnálom szegényt, hisz Lou olyan neki mintha a fia lenne, ráadásul Gemma is beteg, fogalmam sincs, hogy mi lesz velünk.
-Szerintem Los Angeles megfelelő lesz, ismerek ott egy remek orvost, ő majd segít nekünk, de Hazznak mit mondunk?-elgondolkodva nézek rájuk, az igazat nem mondhatjuk el, hisz még mi sem tudjuk pontosan mi is ez Gemmánál.
-Nem tudom Ed, de valamit ki kell találnunk, talán elmentek intézni Lou költözését és a nevének át íratását?-Anne reménykedve nézett rám, a legjobbat akarja a gyerekeinek és én a legjobbat akarom adni Gemmának és segíteni akarok Louison és Harryn.
-Oké ez részben igaz is mert az ügyvéddel is beszélni akarok, a nevéhez meg kell egy családtag így nem lesz feltűnő, hogy Gemma is velem jön.-fáradtan dőltem az ülésbe, Gemma arcára nézve könnyek gyűltek a szemembe.
Nem akarom elveszíteni.

Eleanor
-El drágám figyelsz te rám?-Angel vállam megragadva rántott fel az asztaltól, amióta megbízott azzal, hogy szakítsam szét az álom párt teljesen megismerhettem az igazi Tomlinson szülőket akiket csak a pénz hajt. Szerencsétlen szülők azt hitték, hogy Lou segít majd nekik kifosztani a gazdag Stylessokat, csak arra nem számítottak, hogy Lou még mindig oda van Harryért.
-Igen Mrs.Tomlinson.-régen kedveltem, de teljesen megváltozott, mára egy pénz éhes kurva lett belőle. Kedvelem Lout és semmi bajom a melegekkel, sőt szerintem aranyosak! De a pénz élteti az embert, és nekem nincs pénzem, anyukám pedig beteg, gyógyszerekre meg nincs pénzem így köteles voltam segíteni Angeléknek.
-Kis szívem te azért vagy, hogy vissza szerezd a fiam, nem inoghatsz meg mert különben elintézem, hogy az anyád utcára kerüljön betegen és te végig fogd nézni ahogy haldoklik!-szavaira könnyek gyűltek szemembe, bólintva egyet, hogy tudomásul vettem mondandóját vissza ültem a gép elé és a biztonsági felvételeket néztem. Az egész repülőre kamerákat szereltettünk fel és a hotelben is azok vannak így tökéletesen tudni fogjuk, hogy hol és mikor, hova mennek.

Louis
Álmosan fordultam át a másik oldalamra ahol egy mosolygós Harryvel találtam szembe magam.
-Mióta nézel?-hangom rekedt és a szokásosnál is karcosabb, arcom dörzsölve csúsztam hozzá közelebb.
-Nem régóta, jól aludtál?-hangja mély volt a reggeli ébredéstől.
-Igen jól, bár a nyakam beállt és éhes is vagyok.-nyakam nyomkodva ülök fel és húzom magamra a takarót, nyöszörögve emelem fel a fejem, Ed mosolygós arca bukkan fel, mosolya nem az igazi és a szemei is vörösek.
-Sziasztok srácok, lenne itt valami amit elfelejtettem megemlíteni nektek.-hamis mosollyal ült le a lábamhoz, szemöldök ráncolva néztem rá.
-Valami baj van?-hangomból kihallatszott a fáradság, már elegem van ebből, normális helyzetben örülnék, hogy ennyit utazhatok, de nem ilyen áron.
-Jaj nem nincs semmi baj, csak Los Angelesbe utazunk Gemmel elintézni a költözést és beszélnünk kell még a hivatallal, hogy elintézzük az utolsó simításokat a neveddel illetően, de ehhez kell egy család tag. Mivel Hazza tuti nem hagyna itt, Robin és Anne pedig nem mehet el ezért Gemma jön velem.-hangjában volt valami furcsa él és az, hogy nem nézett a szemünkbe csak jobban biztosított arról, hogy van még itt valami, Hazzra nézve ő is furcsán méregette vörös barátunkat.
-Ed van még valami?-Harry hangja parancsoló volt, Ed szemébe könnyek gyűltek, de kipislogtak őket.
-Hazza én és Gemma....együtt vagyunk.-makogva beszélt, hangjába még mindig volt valami furcsa él, de most már a szemünkbe nézett, valamit még titkolt, de ha nem mondja el hát akkor nem.
-Oh én erre nem tudok mit mondani......de ha megbántod levágom a karod és feldugom a seggedbe!.-hangjában fenyegető él csengett, Ed nagyot nyelt és bólogatott kétségbe esett fejére nézve kitört belőlem a röhögés amire mind ketten elmosolyodtak.
-Harry azonnal gyertek ide!-Robin ordítására mind felpattantunk és kiszaladtunk ahol furcsállva néztünk szét.

4 megjegyzés:

  1. Kész végem van. Meghaltam. Újabb csodás rész lett 😊 A terv változott. Louis anyját fogom megölni. Remélem majd rende jönnek a dolgok és nem kell Elnek ilyen módon pénzt szereznie. Lehet h jól tenné ha vhogy beszélne Louisval és Harryvel hogy mi a helyzet. És akkor kitalálnak vmit h hogyan tüntessék el végleg Louis szüleit. Várom a kovit izgatottan 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panna!!!
      Nagyon szépen köszönöm :)
      Hát, hogy El mit fog csinálni az a következő részben kiderül :)
      Igyekezni fogok, hogy hamarabb itt legyen és olvashassátok a részt :)

      Törlés
  2. Sikerült megint elkápráztatnod...Szegény Gemma...szegény Anne..és dögöljön meg az a szemét némber Angel... Az biztos hogy sok infó volt benne, de örülök hogy végre tudom ezeket ^^ Imádom!!!
    Egyébként remélem az elkövetkezendő heteid a suliban jobbak lesznek! Kitartás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Xara!!!
      Örülök, hogy tetszik :) Hát igen innentől nem lesz sétagalopp :/
      Igen én is remélem, hogy megtudom oldani a reggeli bejárást anélkül, hogy ne legyek élő zombi :3

      Törlés