2015. augusztus 6., csütörtök

Egy kis félre értés-Larry novella

Sziasztok!!
Nem bírtam ki és hoztam nektek egy rövid kis novellát, vagy aminek ezt nevezik!
Remélem tetszik :) A vége nem az én ötletem!!! Mert egy blogban láttam, de nem
bírtam elérni a blog íróját ezért remélem nem fog megharagudni, de majd még próbálom elérni!
Egy másik dolog a chatben írkál egy xxxx nevezetű személy 
aki kritizálja az írásom ami nem zavar mert kritika mindig kell de legalább névvel tegye meg!!!!!
Köszönöm az 1000 megtekintést az előző részhez!! Amivel elértük a majd 14.000 nézetséget!!
A 29 feliratkozónak is nagyon köszönöm és a kommikat is!! 
Holnap jelentkezem egy újabb novellával és a következő résszel!!!!
A faces csoportba is csatlakozzatok mert sok mindent a bloggal
kapcsolatba oda írnám ki és nem egy fölösleges bejegyzést ide!! 
Ja és Louis Zeller nevére kattintva megnézhetitek hogyan néz ki a srác!!
Kellemes nyarat és jó olvasást!!


Harry
Aggódva sétálok a canadai stadionban Louist keresve, már 20 perce itt vagyunk és Louisnak már az öltözőben kellett volna lenni, de nincs ott. Már eléggé a stadion végében járhatok ugyanis még a lámpa sem működik erre. Eleanor hangját hallom mire furcsállva össze húzom a szemöldököm. Közelebb megyek az ajtóhoz ahol a hangok is vannak.
-Oh...Lou.. istenem.-szemeim kikerekednek mikor meghallom El élvezetes hangját. Könnybe lábadt szemekkel rakom kezem a kilincsre mire az megadva magát nekem lenyomódik ezzel kinyitva az ajtót. Eleanor meglepett képe és Louis Zeller csodálkozó arca. Elképedt arccal nézek a meztelen párosra a rozoga kanapén.
-Hey már minden....azta.-Louis lép be mellettem, furcsa mód nem lepődik meg, sőt mosolyog!
-Gyere Harry van itt pár dolog amit tudnod kellene.-mosolyogva ragadja meg a kezem és a folyosó végén lévő elég rendezett szobába vezet.
-Eleanor és én csak a Modest miatt voltunk együtt, régi legjobb barát és a managment úgy döntött jöjjünk össze mivel lekaptak minket kávézás közben és a Larry pletykák megcáfolására is jól jött.-rántott vállat majd csókolt meg. Még mindig elképedve néztem magam elé.
-Várjunk csak, akkor én egy kamu kapcsolat miatt szakítottam veled! És te megcsókoltál?-ennyi sokk egy napra bőven elég, csak haza akarok menni magazinokat olvasni mint egy menstruáló nő és még több kamu dolgot megtudni magamról, de erre egy szobába vagyok bezárva az állítólagos exemmel akinek a kamu barátnőjére az imént nyitottam rá hancúrozás közben. Na jó ez bonyolult és túl komplikált ahhoz, hogy végig gondoljam ráadásul koncert van és még át kellene öltöznöm.
-Hazza baby nyugi, lezavarjunk egy gyors menetet, hogy észhez térj?-kaján mosollyal nézet rám én meg azzal a “eztkérdeznikell“ nézéssel pillantottam rá.
-Igen az jó lenne!

30 perccel később:
-Kifognak nyírni, de nem baj megérte!-már a folyosón rohanunk a színpad felé ugyanis átöltözni sincs időnk, félmeztelen vagyunk ugyanis sikeresen rá tudtam nézi a telefonomra ami szerint már 30 perce nyomnunk kellene a showt, de nem mert Larry Stylinsonnak hancúrozni támadt kedve, nem vagyunk normálisak. Felszenvedve a pólót mentünk a srácokhoz ahol Liam és Niall boldogan falták egymást.
-Oké itt vagyunk és mielőtt kérdeznéd Hazza rányitott Zellerre és Eleanorra, feszültség levezetés képen megdugtam és ezért késtünk, de már itt vagyunk úgy, hogy kezdjük is!
Hát eléggé furcsa lehet, de náluk ez egy normális napnak számít!

Befejezve a gépelést tettem közzé az áll néven vezetett blog újabb bejegyzését amiről sokan úgy tudják csak egy újabb directioner képzelgése, pedig ha tudnák, hogy tényleg Harry Styles vezeti ezt a blogot ami teljesen a valóságra utál, persze az intim részeket kihagyom nem szándékozom megosztani mindenkivel az ilyen privát dolgokat ami csak rám és Loura utal.
A történetünk nagyon hosszú és komplikált nem is lenne lég egy élet az elmesélésére, de ezzel megpróbálkoztam egy blog reményében ahol minden megtalálható.
Ahol az életem van, bár ez nem teljesen igaz mert az életem a szerelmem kezében van, Louis Tomlinsonnál!!

8 megjegyzés:

  1. De édes lett ❤❤❤❤❤❤❤ imádtam ❤❤

    VálaszTörlés
  2. Milyen lazán kimondta a megdugtam szót..nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Réka!
      Hát igen Lou és az ő lazasága:)
      Örülök, hogy tetszett remélem velem maradsz és a továbbiak is tetszeni fognak :)

      Törlés
  3. Gyorsan hozd a következőt! Imádom! Nagyon jól írsz! És Larry esőben nincsenek együtt de jó lenne! 😊

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan hozd a következőt! Imádom! Nagyon jól írsz! És Larry esőben nincsenek együtt de jó lenne! 😊

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan hozd a következőt! Imádom! Nagyon jól írsz! És Larry esőben nincsenek együtt de jó lenne! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leila!!
      Köszönöm, hogy írtál!!
      Örülök, hogy tetszik !!
      Már fent a kövi!!

      Törlés