2015. augusztus 8., szombat

22.rész

Sziasztook!!
Elsőnek is sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de most valahogy nem tudtam tovább írni...
Köszönöm a 32 feliratkozót és a 14500 látogatót, nagyon jól esik :)
A kommentek nagyon jól esnek mint a facen mint itt kommentben :)
Nos nem sokára érkezik egy Larry+Ziall kombós one-shot (a csopiban volt eldöntve milyen
bromanc legyen)
Nem tudom mikor tudom hozni, de remélem nem sokára fel tudom rakni :)
Ha valaki szeretné fel venni velem a kapcsolatot akkor az elér a Elérhetőségeknél megjelenített
címeken :) Ha one-hot kérésed van akkor írj rám és össze dobok neked valamit:)
Sajna nem tudom mikor tudom hozni a következőt de a csoportban majd kifogom írni ha változás lesz!! A csoport linkjét szintén az elérhetőségeknél megtalálja!!! 
Kellemes nyarat és Jó olvasást!!


Louis
A késői ebéd nagyon kínosan telt és az ülés is eléggé fájdalmas volt. Viszont vigasztalt, hogy a kaja mesés volt.
-És ti mit terveztek a továbbiakban?-törte meg a kínos csendet Robin.
-Nagyon semmit, szerintem lemegyünk a medencéhez.-rántottam vállat, miután megbeszéltük ki mit csinál addigra befejeztük az ebédet is. Fel mentünk a szobába átöltözni.
Még mindig pipacs pirosan léptem be a szobába mögöttem Harryvel.
-Lou minden rendben? Csak mert még mindig vörös vagy.-húzott magához, nyakamba csókolt mire felsóhajtottam.
-Jól vagyok csak Gemma olyan “tudommitműveltetek“ szemmel nézet rám egész idő alatt.-vállára hajtottam a fejem így szemébe tudtam nézi.
-Hmm...Akkor tudja, hogy bele döngöltelek az ágyba és úgy nyögted a nevem, hogy még a szomszéd városban is hallották, ja és a farkad....-kezemet szájára nyomtam, hogyne folytassa mert szemem sarkából egy árnyékot láttam meg.
-Hazza valaki van a fürdőben.-hangom remegett és félve néztem Hazra. Remegő lábbakkal mentem az ajtóhoz és nyomtam le a kilincset.
-Ed?-szemöldököm felcsúszott, szám tátva maradt, hitetlenkedve megráztam a fejem.
-Oh szia Lou, bocsi, hogy nem szóltam, de véletlenül eltörtem Gemma haj keféjét és kiakar csinálni.-boci szemeket meresztet rám amitől elnevettem magam
-Ed ne néz így mert ijesztő mint sem meggyőző.-fejemet rázva csuktam be az ajtót és feküdtem be az ágyba. Harry a tükör előtt állt és a fürdő nadrágját igazgatta magán.
-Ez kicsi.-felém fordult és tényleg elég hülyén nézett ki rajtam, felröhögtem amitől furcsa grimaszba borult az arca.
-Hazza baby az az én nadrágom azért kicsi.-nevetve felálltam és kivettem a bőröndből a nadrágját.
-Tessék édes, ez a tiéd.-ujjamat nadrágjába akasztottam és lehúztam róla.
-Jézus srácok legalább legyetek tekintettel a másikra.-Ed szemét takargatva jajgatot.
-Haver ez a mi szobánk!-Harry bosszús hangja dörrent fel, nem szereti ha megzavarják, mondjuk nem értem mit izél hisz csak a nadrágot akartam ráadni.
-Jól van na, lent találkozunk.-Hazza felrángatta a nadrágot és kiviharzott Ed után. Fel vettem én is a fürdő nadrágot és a törölközőnket magamhoz véve mentem a medencéhez. Léptem volna ki a liftből mikor valaki belém csapódik.
-Oh szia pont téged kereslek.-vigyorgott a képembe Eleanor mögötte anyámékkal.

3 megjegyzés:

  1. Gyorsan hozd a következőt!!!! Nem bírok várni!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan hozd a következőt!!!! Nem bírok várni!!!! :D

    VálaszTörlés