2015. augusztus 6., csütörtök

21.rész

Sziasztook!!!
Meg is érkeztem a 21.résszel ami elég durvára sikeredett, attól függ honnan nézzük :)
Remélem tetszik!!
Köszönöm a Likeokat nagyon jól estek, a kommentek, a feliratkozókat, a látogatókat mindent nagyon köszönök!! 
A Faces csoportba is jelentkeztek sokan amit köszönök :9 itt a link a csopihoz!
Nem tudom mikor tudnám hozni a következőt majd jelentkezem és a Csoportba írnám ki
úgy hogy ha szeretnétek több dolgot megtudni oda csatlakozzatok!! 
Aki nem bírja a 18+ az ne olvassa csak a jelzésig!! 

Kellemes nyarat és jó olvasást!!!




Harry
Még Louis előtt felkeltem, néztem a nyugodt arcát, a csodás ajkait, most látom benne azt a srácot mint aki régen volt. Most is úgy bújik hozzám mint amikor kicsi volt. Nagyon féltem hiszen nem elég, hogy az apját kiengedték és bántani akarja ezt a csodás teremtményt, de még a nevelő szülei is itt hagyták őt, annyi csalódás érte már, én nem szeretném őt megbántani, mert szeretem. Sajnos én nem vagyok képes világ meg váltó dologra, én csak annyit tehetek, hogy mellette maradok és szeretem. Nem tudom ki az az Eleanor, de biztos vagyok benne, hogy nem engedem neki megkaparintani azt ami a számomra legfontosabb a világon.
Végig simítok kipirult arcán, felemelem a fejét és hátra döntöm, hogy kitudja menni. A mosdók felé veszem az irányt, intve egyet anyuéknak és az ébredező Gemmának. Megmosom az arcom és bele nézek a tükörbe, szemem elszántan csillog, szám piros ahogy az arcom is.
Kiabálásra kapom fel a fejem és gyorsan kiszaladok. Anyu könnyes szemekkel térdel Louis előtt és próbálja őt fel kelteni, megint rosszat álmodik. Mellé pattanok félre tolva anyut, ölelem magamhoz Lout.
-Hmm.....Édesem, kelj fel, én vagyok az, Harry. Kicsim kérlek.-nyakát, arcát csókolgatom mire szempillája megrebben.
-Hazza?-félénken néz rám, kienged egy sóhajt és a nyakamba hajtja fejét.
-Istenem, hát itt vagy, azt hittem soha nem látlak.-szipog, nem akarom, hogy sírjon.
-Itt vagyok nyugodj meg, csak rosszat álmodtál, biztos észre vetted, hogy elmentem mellőled.-lehajtom fejemet és az ölébe hajtom, lihegésem csillapul, fel nézek anyuékra és bólintok miszerint minden rendben van.
-Kérlek soha ne hagyj egyedül.-kétségbe esetten néz rám, elengedek egy nyugtatónak szánt mosolyt és magamhoz húzom.
-Soha nem hagylak el, soha.-puszit nyomok arcára és mellé ülök.
-Kössétek be magatokat mindjárt leszállunk.-jött be az öreg zsaru. Eleget téve kérésének bekötöttük magunkat. Louis megfogta kezem és ölébe húzta.
-Harry? Ugye mindenben mellettem leszel és nem fogsz elhagyni, már csak te vagy nekem.-könnyek csorognak arcán mire tudatosul benne, tényleg nincs senkije rajtam kívül.
-Szeretném ha tudnád, hogy én mindig melletted leszek, most már a családhoz tartozol és az enyém vagy.-vágyakozva nézek szemébe mikor rájövök, hozzánk kell költözni-e. Boldogság önti el lelkem, hogy biztonságban tudhatom magam mellett.
-Nem akarok a terhetekre lenni.-piros orcáját ölembe hajtja. Elmosolyodom tettén, lábát felhúzza és átrakja a karfán.
-Nem lennél útban, sőt Louis a Styles család már a te családod.-direkt jobban megnyomom a te szócskát, hogy érezze is, ő közénk tartozik.
-Ez igaz Lou már a családba tartozol, akár tetszik akár nem.-huppan le Gemma, tulajdon képen Lou ölébe aki időközben sikeresen fel ült, morgok egyet Gemma tettére, hogy bele ült a pasim ölébe. Kuncogva mászik át az én ölembe amit egy bólintással nyugtázok.
-Akkor nekem marad Louis öle?-jön oda incselkedve Ed aki már huppan is Louishoz.
-Na ne szórakozz velem! Húzzál ki a pasim öléből mert letépem a golyóidat!-lehet kicsit túlzok, de senki nem ülhet Louisra csakis én. Letolom Gemmát és Louist ültetem az ölembe, Gemmát meg rálököm Edre.
-Na, így mindjárt más.-vigyorogva nézek a piruló Gemmáékra, orromat Lou nyakához dörgölöm mire felsóhajt.
-Ne..Ne csináld hagyd abba.-szemét lehunyva sóhajtozik.
-Hmm...Miért?-felhúzom a szemöldököm és ránézek, mi baja lehet?
-Hazza az az erogén zónám és ha folytatod Tommy nyugtalan lesz és most nincs kedvem hozzá.-nyafogja még mindig csukott szemmel.
-Oh...bocsi nem vettem észre, hogy felállt a kicsike, ő a kedvencem.-sóhajtottam fülébe ezzel még jobban izgatva őt.
-Gyerekek már rég leszálltunk ha nem vettétek volna észre!-dörrent ránk a pilóta. Felpattantunk és kimentünk a friss levegőre ami nagyon jól esett. Kinyújtóztattam elgémberedett végtagjaimat mire Lou az oldalamhoz bújt, mosolyogva átöleltem és anyuékhoz mentünk.
-Na akkor menjünk, a csomagok már a taxiban.-Ed megfordult és beült anyuékkal a taxiba, Gemma Louis és én másik taxival mentünk. Gemma bediktálta a hotel címét. Louis a mellkasomnak dőlve kémlelt ki az ablakon míg én őt néztem. Nem telt bele pár percben és a hotelhez értünk, Gem fizetett és kiszálltunk. A csomagokkal felpakolva mentünk be és egy csodálatos előtér tárult elénk. A fő szín a bézs, pár fehér mintával. A pulthoz lépve egy fiatal fekete hajú, kék szemű lány állt és egyfolytában Lout nézte.
-Helló! Styles névre lett foglalva négy lakosztály.-erélyesebben szólaltam meg mint kellett volna, de nem érdekel. Karom Lou vállán pihent és ő közelebb bújt hozzám.
-Ahmm...igen persze, Styles. A szüleik már kivettek kettő szobát, tessék a 153-as és a 154-es szobák kulcsai, ha esetleg szükségük lenne valamire szóljanak le a portára. Tessék ebben benne van, hogy mikor lesznek az étkezések, programok és, hogy miket tud nyújtani a hotel, mint például kosár pálya, szauna meg a többi. További jó szórakozást.-idegesítő, nem elég, hogy a pasimat stírölte, de még be is dőlt, hogy a dekoltázsa jobban látszódjon! Mérges pillantásomra elfordult, a kulcsokat felkapva indultunk meg a lift felé. Gemma nyomkodott valamit és elindultunk. Lout magamhoz húzva, még mindig a féltékenységben úszva rugdostam a bőröndömet.
Csilingelve kinyílt a lift ajtó, a szobákhoz mentünk.
-Majd később átnézek és meglátjuk, hogy mi lesz, én személy szerint szét néznék mit lehet itt csinálni.-bele egyezőleg bólintottam és beszenvedtük a csomagokat. Egy marha nagy lakosztály tárult elénk. A szobát a fehér színek dominálták, de a fekete bútorok és a huzat ezt megtörte. Egy marha nagy fürdő szoba ahol szintén a fekete-fehér színek domináltak, volt egy zuhany kabin és egy nagy sarokkád.
-Hazza elárulod, hogy mi a baj?-Lou aggódva ült az ágyon, furcsállva felhúztam a szemöldököm.
-Nem értelek mi bajom lenne?-előröl az ölébe ültem ami elég furcsa látvány lehetett mivel én vagyok a nagyobb.
-Hát....olyan nyugtalan voltál a portán és a liftben is rugdostad a bőröndöt.-fejét nyakamba dugva csókolgatott.
-Csak nem tetszett, hogy a recepciós csaj szinte fel kínálta magát neked.-fel emelte fejét és furcsán vigyorogva nézet rám.
-Hmm....talán el kellene fogadnom és megnézni mit tud a csaj.-elgondolkodva vakargatta borostáját, leesett állal bámultam. Vadállat módjára löktem hátra, kezét feje fölé szorítottam.
-Mi az, hogy kipróbálod.-sziszegtem arcába.
-Sosem voltam még lánnyal csak veled, talán le kellene tesztelnem, lehet jobb nálad.-incselkedve fel emelte a csípőjét és hozzám dörgölte. Tudatosult bennem, hogy csak húzza az agyam.
-Jobb nálam? Talán emlékeztetnem kellene, hogy miért is sikongattad a nevem mikor megdugtalak!-ágyékomat erősen az övének löktem mire felnyögött.
-Igen emlékeztess.-tarkómnál fogva húzta le a fejemet és csókolt meg. Felsője aljához nyúltam és levettem róla, ezt követte az én pólóm.
{18+}
-Majd most megtanulod, hogy nálam jobb nincs.-lentebb csúszva csókoltam végig felső testét, bimbóit megszívtam mire felnyögött, köldökébe bele nyaltam, V vonalát megnyaltam. Csípő csontját megharaptam ezzel együtt pedig lehúztam a nadrágját.
-Harry....kérlek.-össze szorított szemekkel vonaglott alattam amitől a gatyám szűkebb lett. Alsón keresztül megharaptam mire akkorát nyögött, hogy szerszámom elkezdett lüktetni.
-Mit szeretnél?Mond ki!-lehúztam róla az alsóját is és ráleheltem Tommyra.
-Kérlek...kezdj velem valamit, könyörgöm nem bírom már szinte fáj.-lefogtam csípőjét és leengedtem a torkomon. Gyors tempóban szoptam, nyögések sorozata hagyta el száját. Kiengedtem számból és kézzel folytattam.
-Na, szerinted az a kurva tudna ilyet csinálni veled?-megharaptam cimpáját és újra lecsúsztam, hasra fordítottam úgy, hogy feneke pucsítson.
-Szexi.-megharaptam mire megint felnyögött, belenyaltam és elkezdtem nyelvemmel tágítani. Befeküdtem lába közé, farkát számba véve kezdtem szopni, egyszerre kettő ujjamat erőltettem belé.
-Istenem Hazza...el...elfogok menni.-gyorsabb tempóra kapcsoltam mire hörögve ment el. Nem hagytam időt neki, abba nem hagyva a szopást és a tágítást folytattam tovább, szinte már sírt a gyönyörtől olyan intenzív volt. Abba hagytam mindent és feltérdeltem, farmeromból kiszedtem az óvszert, fogaimmal ketté téptem és felgörgettem magamra miután leszenvedtem a nadrágom.
-Oké édes ez durva menet lesz.-kezeimmel szét feszítettem, hogy könnyebben oda férjek. Belé vágódtam mire egy nem túl férfiasat sikított. Nem hagytam időt, hogy megszokja gyors tempóban mozogtam. Kopogtak az ajtón de nem álltam le.
-Harry jól vagytok?-ez apu hangja.
-Igen, csak Lou véletlenül a lábára...ejtette a táskáját.-hangom mély volt és szaggatott, felhúztam Lou fejét a hajánál fogva és lehajoltam hozzá.
-De jól van?-apa hangja aggódó volt amit nagyra tartottam, de ezzel foglalkoztam a legkevésbé.
-Neked kell válaszolni.-suttogtam fülében. Kihúzódtam, hogy azt higgye csak azért álltam meg, hogy tudjon válaszolni.
-Igen..-erősen belevágódtam mire sikított egyet durván húztam ki és toltam be magam mire sikongatni kezdett, a nevem sikítottam.
-Oh....értem akkor én megyek is és csak óvatosan.-gondolom tudatosult benne mit is csinálunk.
-Harry elfogok menni.-gyorsabb tempóra kapcsoltam mire még jobban sikított.
-Hazza!-sikította és lehanyatlott az ágyra, csípőjénél fogva tartottam meg és folytattam.
-Tommy....-rádőlve lihegtem és tudatosult bennem mit is tettem.
{felnőtt tartalom vége}
-Tommy jól vagy?-nem válaszolt amitől megijedtem, kihúzódtam belőle és megfordítottam, szeme csukva volt.
-Jaj mond, hogy nem keféltem ájulásig.-lefehéredtem, nem kellett volna ilyen durvának lennem.
-Nem...Nem keféltél ájulásig, csak kifáradtam.-kinyitottam szemét és elengedett egy fáradt mosolyt mire sóhajtottam egyet.
-Bocsi, nem akartam ennyire durva lenni.-szégyenkezve lehajtottam a fejem.
-Hey, nem baj én élveztem.-pirulva húzott magához és megcsókolt.
-Akkor jó, éhes vagy? Mert én nagyon.-egyetértően bólintott, fel álltunk és segítettem neki felöltözni. Szegénykém jól elintéztem, remélem nem fogják észre venni, bár nagyon állni sem tud nem, hogy ülni ja és apu is hallotta sikítani. Paradicsom vörösen mentünk le az éttermi részbe ahol ott volt a mindenki, sejtelmesen néztek ránk. Hát ezt bebuktuk.

4 megjegyzés:

  1. De édes rész volt <3 imádtam <3 Várom a kövit <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panna!!
      Hát erre mindent lehet mondani csak azt nem, hogy édes :)
      Örülök, hogy tetszik :) hamarosan érkezem a következővel :)

      Törlés
  2. Hali! Most kezdtem a blogodat olvasni, és idáig jutottam! :) Nagyon jól írsz, tetszik a blog! Ez lett a kedvencem! Siess a következővel!!! :) Zsó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsó!!
      Mindig Örülök az új olvasóknak 😊
      Köszönöm a dicséretet jól esik 😊
      Hamarosan érkezni fogok vele!!!

      Törlés