2015. augusztus 20., csütörtök

25.rész

Sziasztook!!
Először is köszönöm a 18.000 látogatót és a 33 feliratkozót!! :)
Nagyon jó estek a kommentek is :)
Másodszor nem sokára kezdőik a suli.... és nem tudom, hogy folytatni fogom-e ha igen akkor valószínű, hogy csak hétvégente lennének részek!! De erre majd vissza térünk akkor ha legalább egy-két hét lemegy a suliból :) 
A rész: Nos szerintem elég gyatra lett s nem is olyan jó, de azért remélem tetszik!! 
Holnap kiderül, hogy mi lesz velük!! Ugyan is akadni fog némi komplikáció !!!!
Tegnap kiraktam egy oneshotot Katy bromance blogjára itt a link, kérlek kommizatok oda is, hogy mielyen lett!! Tegnap Katy kirakta az It s What It is-be a részt!! Link, kommizatok oda is kérlek!!!!
A csoportba is jelentkezetek mert rengeteg dolgot ott beszélünk meg!!!
Kellemes nyarat és Jó olvasást!!!



-Van petefészkem és képes vagyok teherbe esni.-vállat rántottam mintha nem számítana.
-Tessék!?-Harry hangja hasított elmémbe mire ijedten fordultam felé.
-Baszki!.........

--------------------------------------------
---------

Louis
Megrémülve pördülök meg, jaj ne, csak ezt ne. Nem szabadott volna megtudnia, a kezdetektől ettől féltem. Akár hányszor ilyesmi esett szóba mindig elpirultam és ideges lettem, és most? Megtudta és undorodik tőlem.
-Harry megtudom magyarázni!-remegve lépek közelebb mire ijedten hátrál, undorodik tőlem.
Könnyek csordogáltak arcomon, Eleanor mögém lépet és átlelt, mint egy felbőszült bika úgy löktem el.
-Ez mind a te hibád, ha nem bukkansz fel akkor nem mondom el és Harry nem undorodna tőlem!-önkívületi állapotban ordibálok.
-Nem undorodom, csak megijedtem.-Harry lépdelt felénk, óvatos mosollyal állt meg mellettem.
-Ennek nem így kellet volna lenni-e, neked Taylorral kellet volna hancúrozni és Lounak ezt látnia kellet volna, hogy megvigasztaljam és velem legyen, ne veled!-Eleanor tajtékzott, könnyes szemekkel néztem rá, mindenki elárul engem.
-Louis akkor is velünk kell, hogy gyere, te a mi fiúnk vagy és az is maradsz!-Angel elszánt hangja bezengi a folyosót, erre már Anne és Robin is elő áll.
-Azt nem hinném, Louis az enyém!-Harry derekam megragadva visz Anneék felé.
-Nem engedem, hogy elvegyék tőlünk.-Gemma a semmiből előbukkanva pofozza fel Angelt. Tátott szájjal nézek a vigyorgó Gemmára, mellette Ed próbálja a szobájába vonszolni, kitörve karajai közül vetődik a karjaimba.
-Nem mehetsz el, nem hagyjuk.-megkönnyebbülten ölelem át.
-Ebből elég, Louis velünk jön, maga meg ne pofozgassa a feleségem.-Robin kilép Anne mögül és behúz Thomasnak. Mindenki lefagyva áll, Gemmából kitör a nevetés mire én is neveti kezdek. A mi nevetésünktől zengett az egész emeleten, Harry fejét rázva, vigyorogva állt mellettünk.
-Ez már tényleg sok! Kérem távozzanak!-két rendőr állt meg Angelék előtt, mind kettőjük arca vörös volt. Miután a folyosó is kiürült mindenki vissza ment a szobájába. Félve csuktam be az ajtót.
-Harry én...sajnálom, hogy nem mondtam el, én csak féltem.-fejemet lehajtva állok meg az ágy előtt. Derekamra rakja kezeit és az ölébe húz, vele szembe ülök.
-Kicsim nem haragszom csupán csak megijedtem, és furcsa ez nekem, de nyugtat a tény, hogy tudsz nekem gyereket szülni.-mosolyogva nézett szemembe amitől megkönnyebbültem.
-Mit szólnál ha belefognánk a baba projektbe?-huncut mosollyal bújt a nyakamba.
-Te...Tessék? Hazza szeretlek, de ez még túl korai és fiatalok vagyunk ehhez, ráadásul mindjárt itt a suli és nem is tanítottál semmit.-hebegve próbálok valami menthetőséget találni, valójában nagyon félek, a nők azt mondják, hogy nagyon fáj a szülés és nekem nincs izém, hogy ott szüljem ki a másik lyukon meg elég abszurd lenne.
-Nyugi kicsim nem kell még gyereket szülnöd, ráér az még, mit szolnál egy kis biológia leckéhez? Amelyik testrészedre puszit nyomok el kell mondanod róla mindent amit tudsz.-jól hangzott és működött is addig míg el nem érte a V vonalam. Az idegeim pattanásig feszültek, az meg plusz, hogy meztelenek voltunk mind a ketten.
-Srácok kérlek gyertek ide a rendőrök szeretnének veletek beszélni!-Robin hangjára össze rezzentünk mind ketten, felkelve felöltöztünk. Kétségbe esetten néztem Harryre, megfogta a kezem és kimentünk.
-Jó napot, elnézést, hogy megzavartunk valamit, de hírek vannak az apjáról. Elvileg egy járó kelő látta őt ezért azt kérjük, hogy pakoljanak össze és menjünk a reptérre. Tennesseeibe megyünk.-rémülten néztem Harryre, magához húzott és átölelt.
-Nyugi Boo itt vagyok nem lesz semmi baj.-puszikkal halmozott el, szemébe nézve elsuttogtam egy köszönömöt.
-Oké gyerünk pakoljunk.-a szobába érve az ágyra rogytam.
-Hazza mi lesz ha megtalál?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! Várom a folytit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emerson!!!!
      Köszönöm szépen .)
      Hamarosan érkezik :)

      Törlés
  2. Hope, nagyon aranyos rész lett, :) bár egy kicsit rövid.. Alig várom a következőt x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leila!!
      Köszönöm :) igen tudom ne haragudjatok :(
      Hamarosan hozom a következőt (ma vagy holnap)
      Puszi: Hope <3

      Törlés
  3. Nagyon tetszett :) örülök hogy nem vesztek össze, de kár hogy ilyen rövid lett :/ -M

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. -M!!!
      Örülök, hogy tetszett :9
      Igen sajna rövid lett amit nagyon sajnálok :(
      Puszi:Hope <3

      Törlés
  4. Jó lett csak figyelj a helyesírásra. Puszi

    VálaszTörlés
  5. Miért kell mindig ilyenkor abba hagyni?????
    Ugye tudod, hogy kikészítesz?!
    Siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mindig abba kell hagyni :)
      Bocsi nem volt szándékomban :)
      Hamarosan hozom:)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett :) Kíváncsi vagyok mik lesznek még itt :D

    VálaszTörlés
  7. Szia! Most találtam rá a blogodra, és el kell mondanom, hogy IMÁDOM! :)
    Általában nem szeretem a Larrys blogokat, de ez most elnyerte a tetszésem :)
    Nagyon jól írsz és alig várom a következőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóri!!
      Köszi Örülök hogy tetszik...
      Az meg pláne hogy miattam olvasol Larryt az még jobb érzés..
      Remélem a sztori további része is tetszeni fog:)

      Törlés