2015. augusztus 15., szombat

24.rész

Sziasztook!!
Itt is lenne a 24.rész!!
Eléggé megdöbbentő lehet és aggódom is, hogy elrontottam de azért remélem tetszik!!
Következő rész nem tudom mikor lesz, de majd a csoportban írni fogok!!!
Köszönöm a 32 feliratkozót és a 16.800 látogatót!!
Van benne egy 18+ és egy 16+ rész!!!!!!!!
Köszönöm a sok dicsérő szavakat!!! Nagyon jól esnek!! 
Kellemes nyarat és Jó olvasást!!!


Louis
Furcsállva nézem Harryt aki vágytól túlfűtve tépi szét a felsőm, nem értem mi baja lehet, hisz oda lent semmi baja nem volt addig míg Eleanorék meg nem jöttek, ez lenne a baja? Mire feleszmélek ajkai már körülöttem vannak, észre sem vettem, hogy levetkőztetett. Nyögve hajtom hátra a fejem, haját markolva kényszerítem gyorsabb tempóra. Lihegve nézek le rá és érzem nem kell több, megérezhette, hogy nézem mert ő is rám nézet. Szemembe nézve engedett ki ajkai közül, fel egyenesedve kapott fel, hátam az ajtónak csapódott mire felszisszentem.
-Ez gyors és durva menet lesz Tommy.-letolta nadrágját és beigazította magát, lábaimat dereka köré csavartam, félelemmel a szemembe néztem rá. Csókot nyomva számra vágódott belém mire felvisítottam, időt sem hagyva mozgott durván, próbáltam ellazulni, de nem ment. -Édes ne szoríts ennyire.-arrébb rúgva ruháinkat dobott le az ágyra. Mozogni kezdett ami még mindig nagyon fájt, hátra vetett fejjel nyögtem mint egy kurva. Harry kihasználva, hogy nyakam szabadon van elkezdte harapdálni, kéjesen nyögve kezdtem Hazza hátát karmolászni mire felnyögött. Csípője ütemesen csapódott leizzadt bőrömnek, farkam rángatózni kezdett hasamon mire Harry marokra fogott, lökései ritmusára kezdte mozgatni csuklóját. Nyögéseink lepték be a szobát és biztos, hogy a mellettünk lévő szobába Anneék hallják, de ez érdekelt a legkevésbé. Harry kihúzódott belőlem és hasra fordított, négykézlábra állva újra belém vágódott mire jólesően felnyögtem, mozgása durva és gyors.
-Tommy.-nevem ordítva ment el, kihúzódott és vissza fordított a hátamra. Farkamra cuppanva segített elélvezni, nevét sikítva mentem el. Pihegve dőlt mellém és ölelt át.
-Jól vagy?-kezét megsimítva bólintottam, mosolyogva csókolt meg.
-Menünk kellene fürdeni nem?-ölbe kapva állt fel, nevetve öleltem át nyakát. Lerakva a fürdőben állt a zuhany alá.
-Na mi lesz, be jössz?-csípőjét rázta ami miatt farka ide oda mozgott, tudom direkt csinálta ezt, de nem dőltem be neki. Be szálltam mellé, neki hátat fordítva kezdtem mosakodni, szappanos kézzel mosni kezdte a hátam mire felsóhajtottam. Megfürödve immár pizsamában mentünk át Anneékhez. Nem kopogtunk, Harry fölöslegesnek tartotta.
-Késtetek.-Gemma karba tett kezekkel állt meg előttünk, bocsánat kérően néztünk rá mire sóhajtva lökött minket az ágyra.
-Mit nézünk?-Harry érdeklődve nézett a TV-re ahol véres zombik ették egymás agyát, érdekes.
-Horror.-Robin ránk sem nézve tömte a kukoricát, felkuncogva bújtam Hazza oldalához mire átkarolt. A film félelmetes és egy liter kóla után rendkívül unalmas is.
-Hazza ki kell mennem a mosdóba.-félve néztem rá, szinte könyörgően.
-Veled mennyek?-szégyenlősen bólintottam, tudom itt vagyok lassan 17 évesen és megijedek egy zombis, gyilkolós filmtől.
Felállunk az ágyról és az ajtóhoz megyünk.
-Hova mentek?-Robin kérdésére mindenki felénk néz, lehajtott fejjel állok Harry mellett.
-Mosdóba.-nem mondd többet, kinyitja az ajtót és kitol rajta.
-Ne haragudj, hogy így kirángatlak.-sajnálkozva ránézek mire, elmosolyodik.
-Ugyan semmi baj.


Gemma
Vigyorogva nézek utánuk, örülök, hogy az öcsém végre boldog annak meg főképp, hogy Louival. Öcsémként tekintek a Tomlinson fiúra és nagyon sajnálom szegényt amiért nem tud normális, boldog életet élni.
-Na jó ezek tuti nem fognak vissza jönni és már unalmas úgy, hogy Gemma is lelép.-felállok a földről és az ajtóhoz megyek. Saját szobám helyett a lifthez megyek, eggyel feljebb megállok és a jobbra a második szobába kopogok.
-Szia angyalom.-Ed mosolyogva nyit ajtót.
-Szia édes.-Ed és én együtt vagyunk, szakítottunk Ashel miután megcsalt, de nem bánom. Ed a tenyerén hordoz, nagyon édes srác és szeretem őt és ő is engem.
Csókolózva esünk az ágyra, pólóját leveszem róla amit az enyém követ.
Nadrágom csatjával babrál mire felnevetve segítek neki. Nyakamat csókolgatva kapcsolja ki a melltartóm is, melleimre bukva kezd simogatni bugyin keresztül. Érintése óvatos és lágy. Nadrágjához nyúlva húznám le róla mire megdermedek.
-Te is hallottad? Mintha Louis ordibálna.-mire eljut a tudatomig mit mondtam felpattanunk és felöltözünk.

Harry
Aranyos, hogy Lou így megijedt a filmtől tudom, hogy szégyelli magát, de akkor is aranyos.
-Szia cica fiú!-Eleanor mellém csapódva dörgölőzik nekem mire ijedten tolom el.
-Mit művelsz? Van barátom!-erőszakos természetemnek hűen ellököm a lányt talán kicsit durvábban mint kellett volna.
-Lehet, hogy barátod van, de neki tuti nem állsz ellen.-mutatott egy szobára a folyosó végén ahol Taylor állt. Taylor egy gyönyörű lány, voltam már vele párszor, de csak a szex kedvéért. Kecses léptekkel jött felém és ragadott meg, száját enyémre tapasztotta, nyelve bejutást kért amit megadtam neki, nem is tudom miért. A szoba felé húzott még hallottam El mondatát miszerint Lou az ővé lesz, de Taylor berántott a szobába.

Louis
Kilépve a mosdóból Eleanorral találom szembe magam.
-Hazza?-félve nézek El szemeibe.
-Mutatni akarok valamit vele kapcsolatban.-egy szoba felé húz, elő vesz egy kulcsot és kinyitja az ajtót. Bent Harry és egy szőke hajú lány veszekszik, a csajszi meglát minket és Harry szájára tapad.
-Mi a franc!?-dühösen rántom hátra Harryt és pofozom fel a csajt.
-Száj le a pasimról!-megragadva Hazza kezét, félre lökve Elt száguldok a szobánk felé.
Vadállat módjára lököm be az ajtón.
-Te itt maradsz!-becsapom az ajtót, megfordulva El ott áll egy győztes mosollyal.
-Komolyan El? Ráküldesz egy csaj a pasimra csak, hogy féltékeny legyek!?-ordításom bezengi a folyosót.
-Te az enyém vagy Lou, nem vagy buzi! Én megadnék neked mindent amit csak akarsz, gyerekeket, boldog életet! Vissza kapnád a családod!-Eleanor és az én ordításomra szinte mindenki kijön a szobából, bele értve a Styles szülőket és Harryt.
-Nekem nem kell egy olyan család aki elárul! És képzeld Harryvel is lehet gyerekem ugyanis  hermafrodita vagyok és bármikor teherbe eshetek!-ordítottam magamból kikelve.
-Hogy mi vagy? Nem az nem lehet! Egyáltalán az mit jelent?-Eleanor jobbra balra sétált, önelégült mosoly az arcomon égett.
-Van petefészkem és képes vagyok teherbe esni.-vállat rántottam mintha nem számítana.
-Tessék!?-Harry hangja hasított elmémbe mire ijedten fordultam felé.
-Baszki!.........

14 megjegyzés:

  1. Ugye nem gondoltad komolyan hogy így abbahagyod??? Louis tényleg képes teherbe esni?? Bár lehet h csak Eleanor miatt mondta,de ezen még gondolkodnom kell. Csodálatos rész lett <3 Örülök h Gemma és Ed együtt van sztem aranyosak <3 El és Taylor meg elmehet melegebb éghajlatra ;) mondjuk az északi sarkra :D ott éppen tél van. Várom a kövit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panna!!
      Hát valahol abba kell hagyni :)
      Igen Lou tényleg képes teherbe esni :) Köszii örülök, hogy tetszik :)
      Hamarosan érkezni fogok vele!! :)
      Puszi: Hope <3

      Törlés
  2. egyáltalán nem rontottad el :) nagyon jó lett mint az eddigiek :3 remélem nem megy tönkre a kapcsolatuk :/ -M

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. -M!!
      Köszii :) kicsit aggódtam, hogy a hermafroditás dologgal túlzásba viszem, de ezek szerint nem :) örülök, hogy tetszik!! :)
      Hát nem ígérhetek semmit!!

      Törlés
  3. Azonnali folytatást kérek! :) Te am tudsz a blogjaimról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emerson!
      Sajnos azonnali folytatást nem tudok hozni ....
      Nem még nem volt alkalmam a blogjaidat olvasni de amint gép, laptop közelbe érek utána keresek mindenképp :)

      Törlés
  4. Ez nagyon meglepett Hope! Nagyon jó lett! Mihamarabb folytatást! Nem gondoltam volna hogy Boo teherbe eshet... <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leila!!!
      Hát én már csak csupa meglepetés vagyok :)
      Köszönöm szépen :)
      Amint tudom természetesen fel rakom :)
      Puszi: Hope <3

      Törlés
  5. Ezt itt nem szabadna abbahagyni
    amúgy szerintem se rontottad el :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vivien!!
      Hát pedig valahol muszáj abba hagyni :)
      Köszönöm szépen, kicsit aggódtam, hogy elrontottam, de úgy látszik nem :)
      Puszi: Hope <3

      Törlés
  6. Iszonyatosan jó lett! Nekem nagyon tetszik, és remélem, hogy mihamarabb hozod a következő részt, mert nem ér így abba hagyni!!! :) Zsó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsó!!
      Hát nem sokára hozom !!
      Remélem az is tetszeni fog :)

      Törlés
  7. Helló! :)
    Nem régen olvaslak, tetszik az alapsztori, de.
    Tedd már meg a szívességet, és olvass sokat, nyelvtanórán figyelj, és ne felejtsd ki a vesszőket, stb.
    A "mennyek" szó nem azt jelenti, hogy valaki megy, hanem az a Mennyek országa vagy Mennyország.
    Helyesen: menjek.
    Ha kell béta, szívesen segítek, mert amúgy látom a kreativitásod, és azt, hogy szereted ezt csinálni.
    Puszi. Bella C.
    Ui. Itt elérhetsz ha szeretnél: https://www.facebook.com/gabriella.csete

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bella!!
      Nagyon szépen köszönöm :)
      Lehet majd segítségedet fogom kérni :)

      Törlés