2015. július 26., vasárnap

Gimis rossz fiúk

Sziasztook!!!
Mint a címből is láthatjátok egy One-sohottal érkeztem aminek a vége kicsit furcsa lett Bocsiiiii!!!
Nem tudom, hogy még ma jelentkezem-e de holnap minden fél képen lesz rész!!
Köszönöm a 22(!!) feliratkozót
a majd 9000 látogatót és az előző részhez a több mint 1000 megtekintést!!!
Nagyon köszönöm Reninek a szép szavakat köszi csajsziii!!!
Ja és Faith te lennél !!!! 
Köszönök mindent!!!
Kellemes nyarat és jó olvasást!

Louis
Minden gimiben vannak hierarchiák, az enyémben is van azzal a különbséggel, hogy itt két rossz fiú van akik versengenek egymással. Louis Tomlinson vagyok, a gimnázium okos, rossz fiúja. Na igen, hogy lehetek okos és egyben rossz fiú? Egyszerűen, a rossz fiú rám nézve csak egy metafora, nem vagyok rossz, épp ellenkezőleg próbálok megvédeni másokat a suli igazi rossz fiújától. Harry Syles vagy ahogy csak nevezzük a “sátán“. Mindenkinek beszól, rossz tanuló és csak kihasználja a lányokat. Ebben a suliban rendes lányok vannak nincs ki mindenük és nem is ment át egyikükön sem a fél város. Harry erőszakos, az a pletyka járja, hogy volt börtönben erőszak vádjával. Az, hogy ebben mi igaz és mi nem azt nem tudom, de nem is nagyon érdekel. Van a suliban egy másik fiú, Marcell Styles, Harry ikre, a legjobb barátom. Ikrek lévén egyáltalán nem hasonlítanak. Marcell kisebb míg Harry nagyon magas. Harrynek göndör haja van és rengeteg tetoválása. Marcell inkább lenyalva hordja frizuráját és egy darab tetkója nincs. Marcell stréber de mellettem őt is megszerették, vicces srác ami az évek során miattam ragadt rá.
Marcell és Harold ahhoz képest, hogy ikrek nagyon utálják egymást. Harry sokszor járatja le testvérét, így ismerkedtünk meg és így lettem a suli menője. Harry ellopta Marcell ruháját tesiről amit persze én észre vettem. Mindig hordok magamnál váltó ruhát így azt oda adtam Marcellnek. Harry álla a földet súrolta mikor egy fehér pólóban és egy fekete szűk nadrágban jött ki testvére. Onnantól kezdve akárhányszor keresztbe akart tenni valakinek én mindig meghiúsítottam a tervét. Ezért voltam rossz fiú, nem féltem beszólni neki, néha megvicceltem őt amitől dühbe gurult és mind ketten az orvosin kötöttünk ki. Nem vagyok az az izomagy de azért vannak izmaim, bár Harry ránézésre sokkal nagyobb és izmosabb, de én fürgébb és gyorsabb vagyok. Már 2. éve ez megy, ő próbál kicseszni mindenkivel míg én vele próbálok kicseszni ami mindig sikerül, hála okos eszemnek. Tudni kell, hogy Harry nem valami okos, én viszont több versenyt is nyertem már. Magyarból, történelemből, földrajzból és matematikából, ami a kedvencem. Mindig örömmel megyek Mrs.Stewart órájára habár ő ki nem állhat engem, ahogy a többi tanár sem, természetesen Harry miatt. Van nekem akkora szerencsém, hogy egy osztályba járunk és órákon sem hagyjuk békén egymást amitől a tanárok a hajukat tépik. Eleinte még a tanárok szíve csücske voltam és büszkék voltak rám amiért megvédek másokat, ennyi év eltelte után már elegük lett belőle, hogy miattunk órát nem lehet tartani.
Néha belegondolok, hogy igazuk van, hisz mióta Harryt pesztrálom romlottak a jegyeim is.
Éppen ezért kell matek előkészítőre járnom. Eddig kihagyhattam mert kitűnő voltam, de igazából ez kötelező ezért az egész osztály ott van. Beleértve Harryt is. Na meg verseny is lesz és készülnöm is kell rá.
Kedvtelenül ballagok a matek terem felé és félve nyitok be. Mindenki csodálkozva még is megkönnyebbülten néznek rám, hogy itt vagyok.
-Mi van Lewis már már nem fog annyira a kis agyacskád.-önelégült vigyorral nézett rám mert azt hitte most oltári nagyot beszólt, hát tévedett. Már fel sem vettem, hogy hogyan ejtette ki a nevem, tudni kell erre allergiás vagyok.
-Ugyan Styles mindenki tudja, hogy okos vagyok és képzeld azért vagyok itt mert nemsokára matek versenyem lesz és gyakorolnom kell, hogy biztos legyen a győzelmem.-mindig is utálta, hogy jobb vagyok nála mindenben és az még rátesz egy lapáttal, hogy ilyen versenyekre járok amit mindig meg is nyerek, teljesen kikészíti őt. Rengeteg kupát köszönhet nekem az iskola, az összes kupa alá oda vannak írva a nevek, hogy ki szerezte őket, a legtöbbjén az én nevem van.
-Ch mire vagy úgy oda.-magában pufogva fordult a tábla felé, vigyorogva néztem ahogy mérgesen az asztalra csapja könyvét.
-Azért vagyok úgy oda mert megtehetem. Sokat köszönhet nekem a suli, míg te csak egy teher vagy. Miattam “híresült“ el az iskola, míg te csak szégyent hozol. Akkor pampogj nekem ha el is értél legalább fele annyit mint én!-teljesen igazat mondtam, azzal, hogy sok versenyre járok és meg is nyerem őket amivel az iskola ki kerül az újságba, és egyre többen íratják ide a gyerekeket, ami valljuk be több pénzt is hoz és ezzel a versennyel még pénzt is nyerek aminek a fele persze az enyém.
-Jól van gyerekek ha Mr. Styles és Mr.Tomlinson befejezték a szájtépést akkor kezdhetjük is az órát és utána mehettek haza mert elmarad az utolsó két óra és nem, nem tudom miért.-mindenki megörült a hírnek, hogy előbb haza lehet menni. Hátra fordultam és megkérdeztem Marcellt rá ér-e de még volt egy kémia szakköre ami nem marad el.
-Jól van nézzük csak, mivel nem sokára itt van a félév ezért páran akik nem állnak valami jól korrepetálásra kell majd járniuk hozzám, kivéve neked Styles te Tomlinsont kapod.-felháborodva néztem a tanárnőre és kivételesen egyet értettem Mr.seggfejjel, hogy ez nem jó ötlet.
-Nem érdekel a rimánkodása elegünk van abból, hogy mást sem csináltok csak egymás vérét szívjátok egész nap, így talán majd kicsit jobban össze ismerkedtek és nem lesztek olyan rosszban, kitudja talán még barátok is lehettek.-teljesen lelombozva ültem vissza helyemre és szenvedtem végig a matekot. Mikor csöngettek fogtam magam és Harryhez mentem Marcellel az oldalamon.
-Még ma elkezdjük ezt a szart és nem akarok olyat, hogy nem érek rá leszarom. Ma esete 4-re gyere erre a címre, a telefonszámom is rajta van de ha lehet inkább ne hívj. Pontosan ott leszel különben szólok Mrs.Stewartnak aki megbuktat és kirúgnak a foci csapatból.-válaszát nem megvárva siettem a szekrényemhez.
-Tényleg kirakhatják a csapatból ha megbukik?-Marcell érdeklődve nézett rám.
-Igen a suli nagyra tarja ha sportolsz, de jobban oda figyelnek a tanulásra, hisz az kell a jövődhöz. Ha valaki bukni fog valamiből kiteszik a csapatból de többet nem is rakják vissza.-nem törődve vállat vontam és becsaptam a szekrényem.
-Értem, na de én megyek mert elkésem.-leöklöztünk és már fordult is meg, hogy időben oda érjen. Mivel én nem siettem sehova ráérősen lépkedtem haza. Kiérve a suliból láttam, hogy Harry is haza megy. Nagy pechemre egy utcában lakunk. Hirtelen valaki a hátamra ugrott, nem ijedtem meg, tudtam ki az. Hátra nyúlva tartottam meg, hogy le ne essen.
-Szia Faith mizu?-állát vállamra rakta és puszit nyomott az arcomra. A kapcsolatunk eléggé bensőséges, de nincs köztünk semmi mert nem is lehetne. Faith leszbikus míg én meleg vagyok. Sokszor hiszik azt, hogy együtt vagyunk mert kézen fogva járunk és sokszor csókolózunk persze ezzel leállunk ha neki vagy nekem van valakink, de ilyen ritkán van. Nem híreszteljük a másságunkat ezért nem is szokott minket érdekelni ha valaki azt állítja, hogy járunk, nem cáfoljuk meg, de igazat sem adunk. A házunkhoz érve letettem őt és kinyitottam az ajtót. Anyuék nincsenek itthon mert üzleti úton vannak, úgy volt én is megyek de a sulit nem hagyhattam ki.
-Na és mi a program?-levéve a felesleges ruhákat andalgunk be a konyhába.
-Semmi, nekem korrepetálnom kell egy seggfejet neked pedig ha jól tudom ma táncod van.-szemöldök ráncolva nézek rá.
-Oh basszus tényleg, teljesen kiment a fejemből. Ezért jó ha van az embernek egy két lábon járó naptára.-kuncogva álltam elé és ültettem fel a pultra. A hűtőhöz lépve kikaptam két kólás üveget, hozzá lépve át nyújtottam az egyiket.
-Amúgy kit korrepetálsz?-két lába közé állva puszit nyomtam szájára és bele kortyoltam a kólámba.
-Styles.-csak ennyit kellet mondanom megértően viszonozta a puszimat és vállamra dőlt.
-Csinálhatnánk valamit unatkozom, amúgy mit is mondtál mikor jön a sátán?-leugorva a pultról a nappaliba mentünk, elő szenvedve a konzolokat neki álltunk gyilkolni egymást.
Lány létére imád videó játékozni.
-4-re jön, ha nem késik.-az órára nézve már csak egy óra van 4-ig.
-Oh akkor nincs is olyan sok időnk.-1 órán keresztül játszottunk mikor megszólalt a csengő. Felálltunk a kanapéról és az ajtóhoz mentünk, Faith felvette a cipőjét és kinyitottam az ajtót ahol maga a sátán állt.
-Jól van édes akkor holnap találkozunk és ünnepelünk.-sokszor mások előtt tényleg direktből viselkedünk úgy mint egy pár.
-Oké, ja és holnap este 8-tól csak az enyém vagy, van egy meglepetésem.-erre felcsillan a szeme, természetesen nem felejtettem el a szülinapját. Lábujj hegyre áll és megcsókol.
-Már alig várom, akkor holnap szia.-szökdécselve elmegy, nevetve megrázom a fejem és vendégemre nézve intek, hogy menjünk be.
-Oké mivel nem akarok olyan sok időt veled tölteni ezért csak gyorsan elmagyarázom ha megtanulod akkor oké ha nem akkor így jártál. Na menyünk a szobámba.-lehet bunkó voltam, de nem nagyon tudott érdekelni.
-Oké ülj le és vedd elő a könyveket.-az asztalomhoz fordulva én is elővettem a matekot és leültem mellé.
-Szép a barátnőd.-kicsit szomorkás hangjára felkaptam a fejem.
-Nem a barátnőm.-vállat rántva kinyitottam a könyvem.
-De akkor miért csókoltad meg és nekem úgy tűnt, hogy jártok.-értetlenkedve fordult felém.
Szem forgatva néztem rá és nyitottam ki a számat.
-Eléggé jó a kapcsolatunk és sokszor csináljuk ezt de nem is értem miért érdekel ez téged.-szemébe nézve furcsa érzésem lett.
-Én csak......mindegy nem érdekes.-gyorsan át vettük az anyagot, furcsa volt mert úgy vágott az esze mint a borotva. A találkák megsokszorozódtak, jó volt vele lenni.
Egyre több alkalommal elegyedtünk beszélgetésbe és jobban megismertem.
Már csak 1 hét maradt vissza a felmérők eredményéig és meglepődve tapasztaltuk, hogy mind kettőnké kitűnő lett. A tanárnőnek igaza lett össze barátkoztunk és össze jöttem Faithel arra jutottunk, hogy megpróbáljuk együtt. Harryt nagy nehezen rá beszéltem, hogy béküljön ki ikrével és be is jött most már tényleg hasonlítanak, Marcell igazából Harry mása csak a lenyalt haj, a stréber külső teljesen eltakarta őt. Rájöttünk, hogy én és Faith nem is vagyunk mások, sőt kiderült, hogy mindkettőnk biszex. Nagyon szeretem és mindig is szerettem. Azt, hogy mit hoz a jövő nem tudom de kíváncsian várom, hogy mi fog ebből kisülni......

5 megjegyzés:

  1. Szia! Na jó.. Bocsi de engem most vitt el a rohammentő! Huh.. Hogy erre az egészre hogy reagáltam? Nos.. Semmi extra. Csak.. Először nem vettem levegőtlen kb fél percig az egyik nővérem szólt rám hogy vegyek már levegőtlen mert kezd aggódni miután vettem egy nagy levegőt elkezdtem ugrálni az ágyamon majd leszaladtam a lépcső és arcon pusziltam a bátyám és a másik nővéremet megöleltem majd apa nyakába ugrottam utána meg anya előtt elkezdtem ugrálni hogy úristen! Utána az egész család nézett hogy a hugi (családban így hívnak) gőrűlt. Tényleg felpörögtem? De még mennyire! Nem tudom még hányszor fogom leírni mennyire hálás vagyok! Az még hasán hogy egy részt nekem szánsz de még egy történetet szereplője is lettem! Még mindíg fel felvagyok pörögve! És még mindíg tudnék írni és írni de azért próbálom vissza fogni magam.. Ami nem nagyon sikerül! :D De ami a történetet illeti.. Hmm rossz fiúk a láthatáron! Nagyon tetszik ez a történet is! Egy icipici picit furcsáltam hogy nem Harry jött össze Louissal hanem "én" de mondjuk személyesen nekem nagyon tetszett! Már várom a kövi részt a kövi részt de novvela is bátran jöhet! :* Óriási virtuális cuppanós puszit és ölelést küldök csajszi!! <3
    Puszi~Reni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsi a helyesírásért meg a félre írt szavakért csak már este volt és nem tudtam nagyon oda figyelni arra..de most mé reggel van szóval lehet hogy itt is lesznek..
      Puszi:~Reni~

      Törlés
    2. Reni!
      Húúúú kicsit meglepődtem a reakciódon, nem hittem volna, hogy ilyet váltok ki belőled, minden esetre nagyon jól esett :) Azért remélem nem nagyon néztek őrültnek :P Igazából a befejezést nem így szántam hanem a szokásos sablonos happyvel de az annyira sablonos, akartam egy másikat és bár a történet elején nagyon úgy tűnt, hogy Larry de.........hát nem az lett :) Amint tudom felrakom :) Szerintem novellák csak akkor jönnek ha nem lesz ihletem a sztori folytatásához :)

      Törlés
  2. Szia :) nagyon tetszett a történet kicsit érdekes volt :) ha van kedved lehetne folytatni :) én szívesen olvasnék még hasonlókat amiben rosszfiúsak(nemhiába az after larry a kedvenc blogom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!!!
      Örülök, hogy tetszett, nem hiszem, hogy folytatni fogom majd meglátom :)
      Azért örülök, hogy tetszett :)

      Törlés