2015. július 25., szombat

15.rész

Sziasztook!!!!!
Nagyon szépen köszönöm a 18 feliratkozót és a majdnem 7000 látogatót. 
Fantasztikus, és köszönöm Reninek az előző részhez érkezett komit és, hogy mindig itt van velem és kitartóan kommentel :) Ez a rész Reninek íródott remélem tetszik :) 
Van benne erotikus rész!!!!!
A vége hát az........inkább nem mondok semmit........
Viszont lenne egy kérdésem!!! 
Baj lenne ha néha Harry szemszögéből is lenne rész??? 

Kellemes nyarat és jó olvasást!!!

Louis
Próbáltam mindent kiverni a fejemből és Hazza simogató kezére gondolni. Már mind ketten csupaszok voltunk, de éreztem, hogy a kicsi Tommy még mindig nyugodt ami Harrynek is feltűnt.
-Valamit rosszul csinálok?-pirulva hajtotta le fejét amitől bűntudatom támadt.
-Nem csinálsz semmit rosszul, csak nem tudom elfelejteni a dolgokat, nem megy.-elszégyelltem magam amiért nem állt fel. Felkaptam az alsóm és kibújtam a sátorból. Az eső már nem esett viszont kicsit lehűlt a levegő.
-Kicsim, semmi baj nincs ezzel, megértem és.......Lou te remegsz, jól vagy?-aggódva fordított maga felé és meztelen testét meglátva az összes vér az ágyékomba tódult amitől el vigyorodtam. Hazza kicsit furcsán nézet rám mire lemutattam az alsómra. Vigyor ült mind kettőnk fején.
-Szóval Mr.Tomlinson esetleg valami gondja van, szívesen kezelem.-nyakam csókolgatta, hasfalam simogatta, sóhajok hagyták el számat. Érintése nagyon jól esett.
-Oh igen vegyen kezelésbe Doktor úr.-tetszik ez a szerepjáték habár Hazzával minden tetszik akár mit csinál.
-Szívesen kezelésbe veszem. Csak mond meg mit akarsz, azt akarom, hogy ki mond.-kéjes hanglejtése az őrületbe kerget, nem igaz, hogy csak pár mondattól ilyen állapotba kerülök.
-Kérlek....csináld.-térdre vetette magát és puszit nyomot alhasamra. Lerántotta alsóm és megnyalta makkom.
-Mit akarsz mit csináljak?-felnyögtem, végig nyalta hosszom amitől az őrületbe kergetett.
-Szopj le és dugj meg!-ennyi kellet, tövig engedett torkában. Jobb kezét hátra vezette a fenekemre és elkezdett tágítani. Őrült tempóba szopott és ujjazott.  Már nem kellet sok mikor Hazza leállt, megfordított és hassal neki lökött az asztalnak. Rá hasaltam és szét húztam magam hátul.
-El sem hiszed mennyire izgató vagy.-rácsapott fenekemre és durván belém vágódott. Fájt kicsit de nem állt meg, őrült tempóban mozgott ami nagyon tetszett. Az asztal szélét markoltam míg ő a csípőmet markolta. Rádőlt hátamra, kezeit a kezeimre rakta és úgy mozgott tovább.
-Hazza segíts nem fog egyedül menni.-egyik kezét farkamra rakta és lökései ritmusra kezdte kiverni. Túl sok volt ez így egyszerre, nevét ordítva mentem el. Lökött még párat és belém élvezett.
-Tommy ez isteni volt.-segített kiegyenesedni és vissza vezetett a sátorba.
-Várjunk, én nyertem a fogadást, nem nekem kellet volna megdugni téged?-kaján mosollyal néztem rá mire elnevette magát.
-Második menet?-röhögve pattant fel és szedte össze a fürdésre való cuccait. Követve őt össze szedtem pár ruhát s utána mentem. Beálltunk a zuhany alá és a fal felé fordítottam Harryt. Teljesen kiszolgáltatva magát, nekem, dőlt be. Farkamat megfogva vezettem belé magam és egy gyors menetet lenyomva mosakodtunk meg. Felöltözve immár, tisztán mentünk kézen fogva a sátrakhoz ahol Ed állt két zsaruval. Elfogott a rémület.
-Elnézést ha megzavartuk a kirándulást de ön Louis Tomlinson?-fordult felém a fiatalabb szőke hajú, kék szemű fiú körülbelül annyi idős lehetett mint én.
-Igen én lennék.-hangom remegett amit Hazza is megérzett mert átkarolt.
-Az apjáról lenne szó..........

4 megjegyzés:

  1. Szia! Huh.. Istenem! Tudom, tudom hogy ezt ma már leírtam de nincsenek szavaim! Elhiszem hogy elpirultam? Amikor még egy éve elkezdtem olvasni Larrys blogokat soha nem gondoltam volna hogy egy csodálatos blogger akinek hihetetlen a fantáziálya ilyennel tisztel meg hogy azt írja nekem szól ez a rész! Nekem ez nagyon nagyon nagyon sokat jelett! Egyébként nekem alap dolog hogy itt vagyok melletted és kommentelek meg mi egyéb és nyugi csajszi innentől se tudsz majd megszabadulni tőlem! Remélem nem baj. De most hogy kihálálkodtam magam bár hidd el órákig tudnék zengeni mennyire hálás vagyok térjünk rá a részre! Nos, hmmm. A doktor kezelésre veszi a beteget, nos ezen még mindíg vigyorgok! <3 Nagyon jól le tudod írni a pperverz részeket hogy huh... A mi a végét illeti a történetnek.. Az a rendőr Niall! A fél vesémet rámerem tenni! A másik meg te OMJessus! Mi lehet az apjával kkikészített a kíváncsiság! Már nagyon várom a kövi részt és a Larry novellát is! :D
    Puszi:~Reni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reni!!
      Hű olvasóm lévén nem is tudom, hogyan köszönjem meg :)
      Ezért gondoltam, hogy az egyik részt neked címezem :)
      Tényleg jól esik, hogy itt vagy :) Kösziiiiiii <3
      Nos igen a sztori kicsit tartottam a 18-as résztől remélem nem lett nagyon gáz!! És igen a rendőr Niall de nem hiszem, hogy bevonom még a fiúkat lehet itt ott feltűnnek majd nem tudom majd még meglátom. Igen a szerepjátékkal még találkozni fogsz/fogtok a sztori során nem tudom, hogy mennyire lesz ínyetekre remélem tetszeni fog:)
      Amint tudom hozoma kövi részt és a novella is felkerül amint a szavazás lejárt!!!!
      Puszi: Hope <3

      Törlés
  2. Szia.
    Nos, azt hiszem, sikerült szerezned egy hű olvasót :)
    Sok sikert kívánok mindenhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soul!
      Nagyon szépen köszönöm :)
      Hát remélem elnyeri tetszésedet és tetszeni fog a történet :)
      Puszi:Hope <3

      Törlés