2015. július 2., csütörtök

9.rész

Sziasztok!!!!
Köszönöm a kommenteket az előző részhez!!! 
hétfőn elutazom és nem biztos, hogy tudok lenni ezért lehet hogy a blog 2 hetes szünetre megy de utána ugyan így fojtatni fogom!!!! 
A szavazatokat is nagyon köszönöm!!  
Kellemes nyarat :) jó olvasást

Louis
Harry füstölögve ordibált Norával, hogy mit képzel, hogy rá mászik a pasijára. Én lefagytam a “pasim“ szónál. Együtt vagyunk egyáltalán? Én ehhez sötét vagyok. Hazza önkívületi állapotban ordibált, Nora remeget, én meg lefagytam. Muszáj volt leállítanom Hazt, Nora megijedt tőle. 
-Harold!-nem hívtam még így, erre hamar felkapta a fejét és megilletődve nézet rám. Hangja elhalt, dühe alább hagyott. Szégyenkezve, lehunyt szemekkel kért bocsánatot. Magamba megveregettem a vállam. Vigyorogva Hazza mellé léptem és átöleltem derekát. 
-Kérlek....ne haragudj amiért rá ordítottam. Minden jogod meg van ahhoz, hogy vele legyél. Mi nem járunk.-kitépte magát karjaimból és elszaladt, gondolom vissza.
-Ne haragudj! Nem kellet volna rád másznom.-lehajtott fejjel lépet közelebb. Megsajnáltam, szegény nem tudhatta mi van, volt vagy lesz köztünk Hazzával. Mosolyogva hajoltam le és adtam puszit ajkaira. 
-Semmi baj, nem tudhattad.-elvörösödve nézett fel rám és megölelt.
-Szereted!-nem kérdés volt inkább kijelentés. Mosolyom nagyobb lett, egy vad idegen lány előbb észre veszi, hogy belezúgtam a legjobb barátomba mit Ő maga. Ironikus.
-Igen szeretem.-mosolyogva elhúzódott és egy puszi után ő is elment. Futva mentem vissza a tábor helyünkre. Hazza egy fának dőlve sírt. Elmosolyodtam, megfogtam derekát és az asztalnak löktem, hogy hasaljon rá. A meglepődéstől nyikkant egyet.
-Nos kicsikém emlékszel mit csináltunk mielőtt megzavartak minket?-kéjesen búgtam fülébe de ellökött és felkelt.
-Ezek után.....Te....Kitudja mit műveltél volna azzal a csajjal ha nem lépek közbe!-sírva üvöltött velem. Kereste a szavakat vagyis zavarban van. Huncutul mosolyogtam és közelebb léptem.
-Nem érdekel az a lány, csak te és alig várom, hogy benned legyek.-nyelvemet végig húztam torkán mire nyögött.
-Vissza....ahh.....Csókoltál?-belenyögött a mondatba amire jobban  szívtam érzékeny pontját. -Nem, nem csókoltam vissza egyből ellöktem, akkor jöttél te. Már elakartam mondani, hogy egy Hazza nevezetű férfit szeretek akit keményen fogok dugni és ő engedelmeskedik majd nekem mivel én nyertem a fogadást.-lekaptam a ruháimat és egy törölközőt magamhoz véve indultam fürdeni.
-Most mit csinálsz?-nevetve futott utánam, már nem haragszik. Derekamnál fogva húzott magához és nyakamba csókolt. 
-Megyek fürdeni, de ne gyere velem mert szégyenlős vagyok.-kezdtem el takargatni magam mire nevetve egy fának lökött és ő is ledobta ruháit. 
-Láttam ahogy megdugsz egy gumibabát és egy műanyag gyümölcsöt dugtál fel magadnak. Nincs okod takargatni magad.-felsőtestem csókoltam végig térdre vetve magát előttem. Kezét végig húzta hosszomon és ráérősen kezdte el kiverni. Hátra vetett fejjel nyögtem és akkor megéreztem magam körül puha ajkait. 
-Jézus srácok csináljátok valami kevésbé nyilvános helyen.-röhögött szemét takarva Jade.
-Kibaszottul nem izgat, hogy ki lát meg! Az istenért Hazza szopjál már mert mindjárt elmegyek.-a vágy teljesen ellepte az agyam. Rátoltam Hazza fejét a farkamra mire készségesen kezdett el bólogatni. Jade nevetve ment el magunkra hagyva minket. 
-Hazza már nem kell sok.-nem vagyok benne biztos, hogy hallotta de egyre gyorsabban csinálta és a heréimre is rámarkolt amitől ordítva mentem el a szájába.
-Ez....fantasztikus ..volt.-még mindig lihegve magamhoz húztam egy csókra. Már belefeledkeztünk volna egy más szájába de elkezdett csörögni Haz telefonja. Morogva hajolt le amitől tökéletes rálátásom lett a fenekére.
-Igen anya?-hidegen hagyott, hogy az anyával beszél letérdeltem elé és a számba vettem mire nyögött egyet. Tisztán hallottam Anne szavait, jobb esetben elnevettem volna magam de tele volt a szám.
-Nyugi anyu csak bele rúgtam valamibe.-lihegett a telefonba. Letoltam a torkomig mire hörögni kezdett.
-Istenem....így.-szerintem megfelejtkezett az anyjáról. Újra és újra lenyomtam a torkomon.
-Kicsim minden rendben?-Anne gyanús hangját hallottam meg mire Hazza farkával a torkomban nyeltem egyet mire akkorát nyögött, hogy majdnem elmentem.
-Ihhgen....rendben...uhh igen.-mozgatni kezdte csípőjét én meg hagytam. 
-Oké szerintem majd vissza hívlak.-Anne belekuncogott a telefonba, gondolom tudatosult benne mit művel a fiacskája.
-Igen szerintem is jó ötlet.-eldobta a telefont és hátra vetett fejjel nyögött. Tudtam, hogy közel van ezért elkezdtem gyorsítani. Egy üvöltéssel ment el.
-Te...nem vagy..normális.-mosolyából tudtam, hogy nem haragszik. Felálltam és újra neki indultam fürdeni. Hazza mint egy pincsi követett. Gyorsan lefürdöttünk és vissza mentünk kaját csinálni. Viszonylag gyorsan elkészültünk és falatoztunk is.
-Nos mivel én nyertem ezért azt akarom, hogy sztriptízelj nekem.-kajánul elmosolyodtam.Kezemet combjára vezettem.
-Kérésed számomra  parancs.-boldogan pattant fel és ment a sátorba. Jó estének nézünk elébe.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a blogodat, varom majd a reszeket, és jó utat ;)

    VálaszTörlés
  2. ENA!!
    Örülök hogy tetszik 😊
    Lehet hogy még holnap és a hétvégén rakok fel valamit még nem tudom 😶 köszönöm szépen

    VálaszTörlés