2015. július 3., péntek

10.rész

Sziasztook!!
Nagyon köszönöm a 3400!! látogatót!!!
A kommentek száma eléggé csökkent amit sajnálok
De megértem. Tudom, hogy nem a legjobb a történet. 
Számomra eléggé sablonos és rossz az írás mód és minden más...
Lehet lerövidítem és csak 15 részes lesz még nem tudom.......................
Majd meglátom...
Amióta elkezdtem a blogot azon töröm a fejem, hogy jó ötlet volt-e bele kezdeni mert 
Igen tudom, hogy van pár ember akinek tetszik...........És őket nem szívesen hagyom cserben:(
Kellemes Nyarat és Jó Olvasást!!!

 Louis
Nem tudom mit gondoljak Hazza már vagy negyed órája oda van. Felpattanok és ara megyek amerre elindult. Furcsállva bámulom, hogy telefonál már megint, szerencsémre ki hangosította.
-Nyugi már haver nem lesz semmi baj.-egy mély férfi hang szólal meg de nem az apja, gondolom az egyik haverja.
-De Ed, én még szűz vagyok! Mi lesz ha kinevet vagy ha fájni fog? Félek.-ezek szerint Ed. De Hazza félne tőlem, mármint a szextől? És hátulról szűz vagy nem volt még lánnyal, amit kötve hiszek.
-Harold szed össze magad nem fog kinevetni és ha szűz vagy akkor mi van? Semmi, amit elmondtál róla tuti vigyázni fog rád. Amúgy meg, leszoptad baszki akkor mi a faszomtól félsz? Ne szemérmeskedj te idióta!-röhögött fel. Hazza tényleg fél! Ennek az Ednek igaza van nem nevetném ki vigyáznék rá hisz szeretem. Az utolsó mondatott nem értettem, lehet a beszélgetés elején szóba jöhetett valami amiről lemaradtam.
-Jaj de Ed ő már tuti nem szűz! Biztos hogy milliónyi pasija volt már és én?- nem volt még barátnője vagy pasija ezt meg hogyan?
-Haver ha nem egy éjszakás kalandokon éltél volna akkor tudnád milyen egy kapcsolat!-szóval a hosszú távú kapcsolatól fél. El mosolyodtam ahogy figyeltem meztelen testét mivel még mindig nem volt képes felöltözni. Nesztelen léptekkel mögé álltam és átöleltem derekát, hirtelen érintésemre megugrott.
-Lou...te mit keresel itt és mennyit hallottál?-idegesen megfordult karomban minden hová nézett csak rám nem. Álla alá nyúlva felemeltem fejét, hogy nézzen rám.
-Hazza édesem nyugodj meg, mindent hallottam,  de nem kell félned vigyázok rád, és nem foglak kinevetni!-puszit adtam szájára amit csókká alakította.
-Srácok mit csináltok? Hahó!!-Haz barátja hangjára ugrottunk szét.
-Éppen leszopni készültem szóval nekem mennem kell Ed majd beszélünk.-Hazza nevetve rakta le a telefont és számnak esett. Nevetve kapott fel, lábamat dereka köré fontam karjaimat pedig nyaka köré tekertem. Keze fenekemen volt és bele markolt amitől bele nyögtem a szájába. Szájáról áttértem nyakára amit megszívtam.
-Azt akarom, hogy megdugj!-kijelentésemre megmerevedett mire lepattantam róla.
-Azt akarod, hogy én......én...dugjalak meg?-édesen dadogott, arca elpirosodott mire elmosolyodtam. Közelebb léptem és karjánál megfogva húztam vissza a sátrunkhoz. Vágytól fűtve löktem be a sátrunkba. Utána mászva rávetettem magam. Nyakát csókoltam, szívtam és haraptam. Kezem elkalandozott testén, számmal egyre lentebb hallattam testén. Mellbimbóin elidőztem kicsit, köldökébe bele csókoltam, V vonalát megharaptam mire kiengedett egy nagyobb nyögést. Megmarkoltam farkát mire hajamba markolt.
-Kérlek!....Tommy......könyörgöm.-húzta hajam ami fájt de nem tudott érdekelni. Számba vettem büszkeségét mire felkiáltott. Rá markoltam heréire mire nyögött egy nagyot.
-Mit akarsz Hazz...hmm?-fel kúsztam hozzá és kezemmel fojtattam tovább kényeztetését.
-Kérlek...Tommy....Szopj le!-felordított mikor hirtelen nyomtam le farkát a torkomon. Szabad kezemet hátra vezettem és próbáltam kitágítani magam. Nyögései egyre hangosabbak lettek. Csak reménykedni merek benne, hogy senki nem fog megzavarni minket.
-Ahh...Tommy..istenem olyan jó....el..elfogok menni....Tommy.....Ahh.-gyorsítottam mire egy ordítással a számban ment el de nem hagytam lenyugodni ugyan úgy fojtattam mire újra megkeményedett. Mikor eléggé felizgult és én is elég tág voltam elengedtem farkát és fölé helyezkedtem. Mikor meglátta mire készülök próbált letolni de egy hirtelen mozdulattal bele ültem. Míg ő a gyönyörtől én a fájdalomtól nyögtem fel. Rá borultam mellkasára és ott próbáltam megszokni. Nyakamat szívta elterelés képen. Lassan elkezdtem mozogni ami bár feszített még, egyre jobban lepte el agyamat a vágy. Egyre gyorsabban mozogtam rajtam, néha köröket és nyolcasokat írtam le csípőmmel. Egyre közelebb éreztem magam a csúcshoz de egyedül képtelen voltam elmenni. Hazza kezét farkamra raktam mire elkezdett fejni.
-Elfogok menni.-ordítottam fel mikor megéreztem Hazza örömnedvét amitől én is elmentem.
Pihegtem még rajta és leakartam szállni de rám szorított mire nyögtem egyet és vissza estem rá.
-Ne még ne, olyan jó így, de ha fáj akkor leszállhatsz.-simított végig hátamon. Nekem is kényelmes volt így ezért maradtam. Egy kis idő után újra elkezdett bennem mozogni mire felnevettem és rá néztem.
-Tényleg Hazz komolyan?-nevetve csókoltam meg és szálltam le róla. Meztelenül kiléptem a sátorból azzal a szándékkal, hogy lefürdök de megláttam egy síró Norát a fának dőlve ülni.

7 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Sajnálom , hogy az előző részhez nem kommenteltem és ez nem annak az oka , hogy nem tetszett.Csak amikor már benéztem az oldalra két olvasatlan rész is fent volt.Újat nem tudok mondani , mert egyszerűen imádom!
    Nagyon nagyon sajnálnám ha csak ilyen rövid blog lenne.Nincs akkora tapasztalatom blogolásban , de szerintem ne add fel , mert lehet sok a Larry blog van , de a tied az egyik legjobb!Jól fogalmazol és jó ötleteid vannak.Egyszóval nagyon ügyesen írsz.Minden részben találtam valamit ami nagyon tetszett , soha sem unatkoztam.Remélem folytatod és nem csak 15 rész lesz. :)
    Ui:Jó nyaralást :D

    VálaszTörlés
  2. Xara!
    Rettentően köszönöm eme szavaid nagyon jól esik :)
    Nem tudom, hogy mi lesz a blog jövője lehet, hogy több lesz még nem tudom de majd meglátom :)
    Örülök, hogy így gondolod én nem úgy érzem, hogy ez a blog különleges lenne....azért köszönöm szépen.....
    Igyekeztem valami olyat írni ami talán nem is olyan rossz....az eddigi vissza jelzésekből kezdem azt hinni tényleg jól csinálok valamit :)
    UI:nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kiraly lett ez a rész is, ne legyél bizonytalan, nagyon jól írsz, és lehet hogy nem kapsz visszajelzést, mert nem találtak még rá a blogodra.
    Egy tipp: (nekem is volt mar 1-2 blogom) vannak facebook csopik, rengeteg, en is igy talaltam ra 😄
    Hirdess minnél tobbet, hiszen ahány ember annyi féle vélemény. És csak így tovább 😉

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kiraly lett ez a rész is, ne legyél bizonytalan, nagyon jól írsz, és lehet hogy nem kapsz visszajelzést, mert nem találtak még rá a blogodra.
    Egy tipp: (nekem is volt mar 1-2 blogom) vannak facebook csopik, rengeteg, en is igy talaltam ra 😄
    Hirdess minnél tobbet, hiszen ahány ember annyi féle vélemény. És csak így tovább 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ENA!!!
      Nagyon szépen köszönöm :) örülök, hogy tetszik
      Próbálok jó véleménnyel lenni a munkámra de mindig öntudtlanul is a hibát keresem........

      Törlés
  5. Szia! És megjöttem! Bocsi hogy nem írtam csak nem volt nyugtom a 3 testvérem miatt a szälláson meg a Wi-Fi is eléggé szar volt.. De ez nem lényeges.. Inkább az hogy eszméletlen volt mind a három rész amirol lemaradtam még az utóbbiak. De ami a blogot illeti! Kérlek szépen ne hagyd abba nagyon jó és ha lehet ne rövidisd,mert eszméletlenül írsz! És az istenért ne keress hibákat mert ez a blog tényleg nagyon nagyon jó! És elárulok neked valamit olvasok kb 20 vagy több larry stylinsonos blogot de csak neked meg cool girl nekem írók kommentet mert lusta vagyok de nektek nem! És ez tudom csúnya de ez az igazság! Már nagyon várom a kövi részt!; D
    Puszi:~Reni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reni!!!
      Rettentően sajnálom, hogy csak most írok/válaszolok de nem volt időm ne haragudj......
      semmi baj, hogy nem írtál csak most ezt teljes mértékben megértem.... Elhiszed ha azt mondom bekönnyeztem? Eszméletlenül jól estek a szavak amiket leírtál nekem :) Aki nem ír blogot az sajna nem tudja milyen fantasztikus érzés amikor egy olvasó ilyet ír a munkájára... :) nagyon köszönöm, hogy írtál :) remélem élvezted a nyaralást :)

      Törlés