2015. július 1., szerda

8.rész

Sziasztok!!!
Nagyon szépen köszönöm a 14 (!!!) feliratkozót és a látogatókat is!!
Viszont kicsit szomorú vagyok mert nem érkezett csak
 egy komment de nagyon köszönöm Xaranak!!!!
Ebben a részben nem lett annyi erotika ne haragudjatok 
de nem voltam képes olyat most bele írni, az is kiderül ki nyerte a fogadást!!!!!! 
Kérlek kommizatok!!!! :)

Kellemes nyarat és jó olvasást <3
Louis
Nem tudom mennyi idő telhetett el mire egy aggódó Harry térdelt mellettem. 
-Hey Boo nyugi, shhh semmi baj.-megnyugtatóan simogatta hátam de eszembe jutott a telefon beszélgetés. Kipattantam a karjai közül és elfutottam a tóhoz. Tudtam, hogy Haz követ de nem érdekelt. Megfogta karomat és kigáncsolt, rám esett egy elég érzékeny pontra tenyerelve. Lelöktem és felhúzva lábaimat zokogtam.
-Az istenért Louis elmondanád mi a bajod?-morogva pattantam fel és önkívületi állapotban kezdtem vele ordibálni.
-Mi a bajom? Hát az drága barátocskám, hogy átvertél! Van  barátnőd és mégis azt próbálod kiprodukálni, hogy dugjalak meg! Miért csinálod ezt velem?-könnyeimtől nem láttam, vállam rázkódott, zokogva estem térdre.
-Mi...Miről beszélsz? Milyen beszélgetés?-Hazza értetlen arckifejezéssel  térdelt előttem. gyengéden megsimogatta arcom és puszit adott ajkaimra.
-Hát akivel beszéltél telefonon.-hangom erőtlen volt, sírásom abba maradt csak a szipogásomat lehetett hallani. Hazza elmosolyodott és megcsókolt.
-Nem a barátnőm, én teljesen meleg vagyok Lou. Akivel beszéltem az az unokahúgom volt, Lana. Nagyon ritkán látom mivel Írországban laknak.-megilletődve néztem rá. Mikor tudatosult bennem mit mondott elröhögtem magam. 
-Milyen szerencsétlen vagyok, ne haragudj Hazza.-nevetve csókoltam meg de akkor tudatosult bennem még valami. Kaján mosollyal az arcomon néztem rá. 
-Hazza baby az előbb megcsókoltál és a fogadás még mindig tart!-szája lekonyult mint aki mindjárt sír de a szemei körül a nevető ráncok ott voltak.
-Oh ez milyen kár vesztettem.-nadrágon keresztül markolta meg büszkeségem mire akkorát nyögtem, hogy a madarak is megijedtek.
-Légy kemény ne finomkodj.-kéjesen suttogta fülembe. Megfogtam kezét és vissza vezettem a sátorba. Ledobtam a pólóm mire mellbimbómra cuppant. Hátra vetett fejel nyögtem egyet. Nadrágon keresztül simogatott amivel az őrületbe kergetett. Testemet átjárta a kéj. Lábaimat dereka köré fontam és fordítottam a helyzetünkön. 
-Hahó.-valaki “kopogott“ a sátron mire kelletlenül lekászálódtam Hazzáról. Felvettük a pólót és kimentünk. 4 lány és két fiú állt velünk szemben vigyorogva. 
-Bocs a zavarásért de megláttuk, hogy itt vagytok és gondoltuk csatlakozunk.-szólalt meg a fekete hajú.
-Én lennék Jade.-ezek szerint Jade. Ajkában egy piercing volt, fekete rövid haja és kék szeme volt. 
-Ő Cassy.-mutatott egy barna zöld szemű lányt aki agyon volt tetoválva.
-Jessy.-egy szőke akinek ki volt mindene.
-És Nora.-egy gyönyörű hosszú barna hajú, kék szemű lány. Se tetkó, se piercing. 
-Criss és Rob.-mutatott a két srácra akik Jade és Cassy derekét ölelték át. Gondolom járnak.
-Nagyon örülünk én Louis vagyok ő pedig Harry.-mutattam magamra utána Hazzára. 
Miután mindenki ismert mindenkit és beszéltünk pár szót. Jade felvetette, hogy felelsz vagy merszezünk. Éreztem, hogy nem kellene de magasról tettem rá. Körbeültünk jobb oldalamon Hazz, balomon Nora. Cassy pörgetett és Jessyn állt meg. Cas gonoszan össze dörzsölte kezeit és feltette az átlagos kérdést mire Jes felelt.
-Tudsz mély torkozni?-rezzenéstelen arccal tette fel a kérdést mire Jessy tök természetesen igennel válaszolt. Lement pár kör mikor Hazza pörgettet és nagy szerencsémre nálam állt meg az üveg. Idő közben a pia is előkerült ezért huncut mosollyal nézte Hazza szemeibe.
-Izgass fel.-fel sem tette a kérdést mivel nem is volt rá szükség. Előröl az ölébe ültem és elkezdtem mozogni, ajkaimat övére tapasztottam és elkezdtünk csókolózni. Már jócskán dudorodott a gatyám de nem álltam le. Hazza a csípőmet fogva dől hátra. 
-Jól van fiúk ennyi elég volt.-röhögött Rob. Lihegve lemásztam róla és egy utolsó csókkal vissza ültem a helyemre. 
-Wow srácok ez nem volt semmi. De szerintem mi mennyünk mert már késő van és kanos is vagyok.-pattant fel Cris magával húzva barátnőjét. Mikor mindenki elment mi is lefeküdtünk aludni. 
Arra keltem hogy valaki bökdös. Kinyitva szemeimet Norával találtam szembe magam. Kacéran mosolygott és intett a fejével, hogy kövessem. Pillantásom a békésen szunyókáló Hazzra esett. Nora a tóhoz vezetett és leült az egyik farönkre. Mikor én is helyett foglaltam beleült az ölembe és majdnem megcsókolt mikor elrántottam a fejem.
-Nora mit csinálsz?-letoltam magamról és felálltam. Láttam rajta, hogy nem tettszik ez neki de nem akartam tőle semmit.
-Igen az engem is érdekelni, hogy mit csinál.-megfordulva egy mérges Harryvel néztem farkas szemet.

4 megjegyzés:

  1. EGYSZERŰEN IMÁDOM!!! <3
    Örülök hogy ilyen hamar felraktad! ;) Szerintem nem baj hogy nem volt benne annyi erotika így is kurvajó volt :D Már várom a következőt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hiszed ha azt mondom, hogy milyen jól esnek a szavaid :)
      Valamiért egyszerűen nem bírtam olyat beleírni de úgy látszik nem is kellet :)
      Puszii

      Törlés
  2. Sziaa.
    Nagyon tetszik a blogod, és ahogy fogalmazol. Kíváncsian várom a következő részt, és hogy mikor fognak úgy igazából összejönni.
    puszi: Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorka!
      Örülök, hogy szántál a blognak pár percet ez nekem nagyon jól esik :)
      A fogalmazásom még nem az igazi de azért köszi, hogy így gondolod :) (bocsi de mindig találok magamban hibát)
      Azt, hogy mikor jönnek össze ez a jövő szüleménye lesz :)
      Puszi

      Törlés