2015. június 30., kedd

7.rész

Sziasztok!
Bocsi, hogy tegnap nem hoztam részt 
de a barátnőmnél komplikációk léptek fel és muszáj volt vele maradnom.
 Szerencsére stabilizálták az állapotát így én is megnyugodtam 
és hoztam nektek egy nem túl hosszú részt de remélem megértitek! :)
Hétfőn azaz 6-án elutazom nyaralni ami 2 hetes lesz..... 
Így nem hiszem, hogy tudok jelentkezni de ha tudok lenni akkor facebookon elértek:) 
Remélem tetszik ez a rész is :) 
És szeretném megköszönni a 13 (!!!) feliratkozót és a 2000 látogatót :) köszönöm nagyon :) 

Kellemes nyarat és jó olvasást :)


Louis
Harry teljese kikészít meztelenkedésével. Ha az agyamat ellepi a vágy akkor neki esem és veszteni fogok, én pedig nyerni akarok. Mivel ő is szórakozik velem, hát én is szórakozom vele. Baromi kényelmetlen lesz, de nem fog érdekelni. Épp az ebédhez készülünk, gyorsan beszaladok a sátrunkba, hogy felvegyem a combfixet és a a férfi tangát. Kettőt vettem a biztonság kedvéért, egy teljesen átlátszót és egy pirosat. Tegnap a pirosat vettem fel, most pedig az átlátszót. Nagyon furcsa és kényelmetlen volt, de a győzelemért bármit. Kimentem Hazzához és segítettem az ebédünk elkészítésében. Éreztem, hogy folyton engem bámul, ezért elég sokszor volt olyan, hogy “véletlenül“ leejtettem valamit a földre és pont úgy hajoltam, hogy a fenekem felé egyen. Sikeresen megcsináltuk az ebédet és el is fogyasztottuk. Harry valamiért hátra ment és mikor vissza jött nem hittem a szememnek Hazza egy rúddal a kezében jött vissza, hogy hogyan került hozzá az rejtély marad számomra. Teljesen meztelenül tekergőzött a rúdon akár egy profi. Farkam feszült és nem bírtam a fenekemen maradni ezért muszáj volt a B tervhez folyamodnom. Tudom oltári nagy hülyeség de talán ezzel elérem, hogy hozzám érjen. Mielőtt elindultunk elmentem egy szex shopba és vettem pár kelléket de mind közül a legdurvább az egy gumibaba. Gyorsan beszaladtam a sátorba amit Hazza egy morgással díjazott. Tátott szájjal nézte ahogy az asztalhoz sétálok és ledöntöm rá a babát úgy, hogy lásson mindent. Leállt a mozgással és minden figyelmét csak nekem szentelte. Kecsesen levettem magamról a tangát és a farkamat a gumibabába dugtam. Felnyögtem és elkezdtem durván mozgatni csípőm. Nyögtem akár egy kurva és néha rájátszottam de Hazzát nézve megérte minden mozdulat. Már közel voltam a csúcshoz mikor leálltam. A szatyrot is hoztam magammal amibe külön féle játékszerek vannak. Félre tettem a babát és kivettem a vibrátort, kis fokozatra kapcsoltam és feldugtam, folyton növeltem a fokozatot mikor már szinte fájt a vágy mikor kivettem. Mellbimbómra csipeszt raktam és elő vettem egy műanyag banánt, Hazza kedvenc gyümölcse. Azzal is játszottam kicsit és mikor úgy véltem eléggé tág vagyok kivettem egy nagyon vastag farkat. Féltem, hogy fájni fog-e vagy valami de Hazza már a látványától felnyögött. Gyorsan feldugtam, kicsit feszített de elviselhető. Ki be mozgattam mindig növelve a tempót. Velem együtt Harry is nyögött.
-Elég....Tommy....nem bírom kérlek.....segíts nem megy.-gyorsan mozgatta kezét farkán amitől Harry nevét ordítva mentem el.
-Ez.....fantasztikus...volt....-lihegtem és alig bírtam kinyögni ezt a pár szót.
-Le kellene fürödni.-kuncogott fel. Felültem ami kicsit fájdalmas volt de nem vészes.
-Egyet értek, menjünk a tóba csak előbb elpakolok.- Haz egyetértően bólintott és előre ment. Nagyából elpakoltam mindent és utána mentem. Meglepődtem mikor a telefont a füléhez szorítva telefontált.
-Igen......Tudom édesem nekem is nagyon hiányzol......Amint vissza érek te leszel az első.... Rendben kicsim szeretlek.....-könnyeim patakokban folytak végig arcomon, zokogva szaladtam vissza a sátorba.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én csak most kezdtem olvasni a blogodat de nem találok rá szavakat..
    Egyszerűen PERFECT :D
    Imádom ahogy írsz és minden részben van valami izgalmas és perverz
    Nagyon várom a következő részt! <3

    VálaszTörlés
  2. Xara!
    Rettentően köszönöm a dicsérő szavakat :) nagyon jól esik lehet, hogy még ma felkerül a rész Ezt nem tudom de igyekezni fogok

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Egyszerűen imádom a stílusodat! Egyedi, perverz :D
    Van itt-ott néhány elütés, de most őszintén, egy ilyen remek történetnél kit zavar? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!!!
      Hálás vagyok hogy írtál :)
      Remek történet?? Na jó össze kaparnom az államat XD Nagyon szépen köszönöm !!!

      Törlés