2015. június 28., vasárnap

6.rész

Sziasztok!!!
Szerencsére jól van a barátnőm de megfigyelésen tartják még.....
Mivel szinte leordította a fejem, 
hogy nem hoztam részt
(igen ő is olvassa) ezért úgy döntöttem hozom :) 
Az utóbbi időben megfogyatkoztak a kommentek, ez miért van?
Nem jó ? Vagy mi? Hát minden esetre remélem ez tetszeni fog :) 

Kellemes nyarat és jó olvasást :)

Louis
Már 3 órája úton vagyunk és én Hazza vállának dőlve szunyókáltam de mind kettőnket felkeltettek mert mindjárt ott vagyunk. Mikor oda értünk apu leparkolt és kiszálltunk, mögöttünk Anneék akkor parkoltak le. Kiszedtük a cuccokat és neki álltunk felállítani a sátra, körülbelül a felénél a lányok leléptek kaját csinálni. Már besötétellett mikor neki álltunk vacsorázni. Gemma kicsit furán nézett minket ezért közelebb csúsztam Harryhez mire rám nézett és elmosolyodott, Gem felé intettem. Mindent tudóan bólintott és elkezdett enni. miután mindenki végzett késő volt már ezért elmentünk aludni. Én és Hazza, Anyu és apu, Robin és Anne, Gemma pedig egyedül volt. Bemásztunk a sátorba, én hátra fordultam bezárni a sátrat és mire megfordultam Hazza meztelenül széttett lábakkal feküdt és magán dolgozott. Csodás látvány volt már indultam volna felé de eszembe jutott a fogadás. Gyorsan a hálózsákba bújtam úgy, hogy a fejem se legyen ki. Hazza rekedtesen nevetett  de a hangokból ítélve tovább dolgozott magán. Mivel a sátor akkora volt, hogy feltudok állni benne ezért gyorsan fel keltem és kimentem a mosdóba. Áldottam az eget, hogy a mi sátrunk bőven messzebb volt a többiekétől. Levettem a nadrágom és felvettem a férfi tangát és a combfixet amin volt egy tartó, ebbe be csúsztattam a mű dákót Tudom nem vagyok normális de nem tehetek róla, nyerni akarok. Magamra kaptam Hazza egyik ingét, amikor ide jöttünk direkt eldugtam ide a cuccokat. Gyorsan vissza szaladtam és megnyugodva tapasztaltam, hogy Harry még fent van.
Vissza csuktam a sátor ajtaját és elkezdetem riszálni a csípőm, lassan gomboltam ki lentről fel felé haladva az inget ezzel felfedve testem. Fejem felett párszor megpörgettem és Hazzra dobtam. Megfordulva bepucsítottam és elkezdtem fenekem riszálni, simogattam és csapkodtam hátsó felem. Kiegyenesedtem és lehúztam magamról a tangát, mögülem egy nyögést hallottam mire elmosolyodtam. Kivettem a mű farkat és párszor végig simítottam vele a fenekemen. Mivel nem volt annyi eszem, hogy a fürdőben tágítsam ki magam ezért muszáj volt anélkül belém nyomni mű dákot. Óvatosan benyomtam és nyögtem egyet, ki-be kezdtem húzogatni egyre mélyebben és erősebben. Megfordultam seggemben a dákóval ami kényelmetlen volt ugyan de mégis izgató. Elkezdtem megint riszálni magam, végig simítottam mellkasomon, vissza vezetem jobb kezem a dákóra és elkezdtem durván ki-be tolni, bal kezem farkamra vezettem és elkezdetem maszturbálni. Az én nyögéseim Hazzáéval vegyültek.
-Lou lassíts mindjárt elmegyek.-ő is dolgozott magán, eszemben nem volt lassítani. Elkezdtem gyorsabban mire Hazz felpattant és elém állt. Intett, hogy feküdjek le, tudtam, hogy mit akart ezért át adtam neki a mű dákót és lefeküdtem. Megtörölte az inggel és feldugta magának. Farkamon húzogattam kezemet de mivel közel voltam leálltam. Hazza kezét egyre gyorsabban mozgatta. Bal kezét farkára vezette s elkezdte húzogatni rajta a bőrt és egyenesen rám élvezett. Gyorsan felkeltem mire Haz lefeküdt. Én is elkezdtem farkamon húzogatni kezem és rá élveztem. Teljesen kábán ledőltem a zsákomra és elaludtam. 
Másnap kiabálásra kelletem. Gemma kergette Hazzat. Nem értettem én semmit de meg láttam Gemnél a mű dákót. Elkapott a röhöghetnék. Gyorsan felvettem egy melegítőt és egy fehér pólót és kimentem anyunak segíteni reggelit csinálni. Miután ezzel végeztünk és Gemmáék is kirohangálták magukat ők is leültek enni. Harry végig engem nézett. Megbeszéltük, hogy elmegyünk fürdeni a tóba ami innen nem messze volt. Mindeni elkezdett készülődni és mentünk is. Jól szórakoztunk Harryvel folyton Gemmát dobáltuk a vízbe aki állandóan sikítozott. Mivel a szülők úgy döntöttek vissza mennek mi maradtunk, Gem pár perc múlva közölte, hogy neki elege van belőlünk és ő is vissza ment. Mivel csak ketten voltunk Harryvel ezért kiúsztam a partra, megvártam még rám figyel és levettem a fürdő nadrágom és teljesen pucéran kezdetem magam bekenni naptejjel. Farkamat is bekentem, közben Hazz szemeibe figyelve, tudtam, hogy már teljesen ki van, de nem tud mit csinálni, hajtotta a verseny szellem. Vissza mentem a vízbe és mint aki jól végezte dolgát hozzá vágtam a nadrágom. Ki ment ő is a partra és levetkőzött, immár mind a ketten meztelenek voltunk. Farkam megkeményedett ahogy Haz csak combközépig jött be és elkezdett maszturbálni. Nekem sem kellet több a víz alatt én is neki kezdtem.
-Lou...Ahh..Tommy....Igen.-nyögései teljesen az őrültbe kergettek, nem akartam feladni még nem lehetett én is rá kezdtem mocsok dolgokat mondtam. Harry beljebb jött már majdnem hozzám ért mikor Robin tűnt fel aki szólt, hogy kaja van. Kimentünk felvéve gatyáinkat mentünk vissza. Az este hátra levő része azzal telt, hogy húztuk egymás agyát. Másnap én keltem a legkésőbb. Mindenki szomorúan nézett rám.
-Lou nagyon sajnálom de nekünk haza kell menünk valaki betört a boltba és segítség kell.-anyu aggódva nézett rám tudja, hogy mennyire sokat jelent nekem a ez a kirándulás.
-De mit szólnátok hozzá ha ti itt maradnátok és mi meg vissza jövünk amint el intéztünk mindent?-Robbin mosolyogva nézett minket. Mindenkinek tetszett az ötlet ezért elkezdtek pakolni. Gemma is ment velük, mivel a barátja haza jön 1 hétre. Ashton Amerikában él és nem tud mindig Angliába jönni. Sikerült mindenkinek össze pakolni beültek az autóba és elindultak. Mikor anyuék látótávolságon kívül kerültek Hazza megszabadult ruháitól és a nap hátra levő részében meztelenül flangált kikészítve ezzel engem.  










6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó mint mindiig <3 PER-FECT ;)

    VálaszTörlés
  2. Uh imadom😍 mihejts a laptopomhoz ülök fel is iratkozok 😋

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon köszii :)
    El sem hiszitek, hogy mennyire Örülök neki, hogy Ennyire tetszik..... Hálás vagyok tényleg ⌒.⌒

    VálaszTörlés
  4. Szia! De hogy rosz a blogod pont ellenkezöleg! Nyugi vagy nyaralnak vagy csak lustik kommentelni. Az előző részhez nem írtam de az azért volt amit írtam a Niammon.. De az is eszméletlen volt ott csak egy valmi járt a fejembe hogy vajon milyen leszez a sátrazás..Hmmm most megtudtam valamennyre hát mit is mondhatnék izgatató!:) Már nagyon várom a következö részt de one- shot is bátran jöhet! Még egy dolgot azért hozzáteszek hogy most egy hétig nem leszek mert nyaralni megyek.. Caak ne hogy az legyen hogy eltűntem vagy hogy nem szeretem már a blogot a mi számomra lehetetlen hogy ne szeressem! :D
    Puszi:~ Reni~

    VálaszTörlés
  5. Kedves Reni!!!
    Rettentően hálás vagyok neked :) el sem hiszed mennyire jól esik nekem az, hogy olvasod a blogomat !! :) Nagyon szépen köszönöm :) kellemes nyaralást érezd jól magad!! <3

    VálaszTörlés