2015. június 26., péntek

5.rész

Sziasztok!!!!
Kicsit csalódott voltam, hogy egyetlen komment sem lett 
A niam one-shotra de nem baj
Köszönöm a 11 (!!!) feliratkozót hihetetlenek vagytok:)
Nagyon köszönöm az 1000 látogatót pedig az elején vagyunk!!!!
Rettentően hálás vagyok nektek :) 
Rettentően hálás vagyok Cool Girlsnek 
amiért annyit segített/segít nekem :)
További kellemes nyarat és jó olvasást :) 

                Kellemes napot :) És jó hétvégét :)
Louis:
Simogatásra és apró csókokra ébredtem. Hátamra fordultam és kinyitottam a szemem.
-Édesem gyere mindjárt indulunk.-Hazza mosolygós arcával találtam szembe magam.
-Mikor akarnak indulni?-hangom rekedtes volt.
-Apunak még el kell intéznie valamit ezért csak 3 óra múlva.-kaján mosolyát nem étettem. Végig simítót mellkasomon le egészen ágyékomig.
-Ha csak 3 óra múlva indulunk miért keltettél fel?-érdeklődve néztem rá. Sunyin mosolygott és felkapott. Sikítozva nevettem, egészen a fürdőszobáig cipelt. Bezárta az ajtót és levette pólóját.
-Most fürdünk!-kijelentését a gatyája követte. Egy szál boxerben állt előttem.
-Hazza mit csinálsz?-fülig pirulva fordultam el. Gatyám egyre szűkebb lett Haz látványától.
-Ugyan Lou, hiszen láttál már meztelenül.-kezét végig húzta hátamon. Bele markolt fenekembe és lehúzta a nadrágomat az alsómmal együtt. Hozzám simult és éreztem fenekemen ágasodó szerszámát. Levette pólómat is, hasamat simogatta, kezét lejjebb vezette. Mielőtt hozzám érhetett volna “ott“ elléptem előle és beugrottam a zuhany kabinba. Nevetése víz hangzott a fürdőben. Testem remegett a vágytól, farkam megkeményedett és már fájt a vágy. Magamhoz akartam nyúlni de egy kéz nem engedte.
-Na nem, ezt hagyd csak rám.-maga felé fordított és letérdelt elém. Végig nyalt hosszomon és hátra húzta a bőrt. Iszonyatosan erotikus ahogy előttem térdel. Felhúztam magamhoz és megcsókoltam.
-Haz tudom, hogy fel vagy izgulva de kérlek ezt ne. Én erre nem vagyok kész, amióta itt vagy sokat megtudtam rólad de nem akarom, hogy csak a szex miatt legyünk megint barátok.-egy könnycsepp folyt le arcomon. Álló farokkal hagytam el a fürdőt, hogy felöltözhessek.
-Hogy mondhatsz ilyet? Szerinted csak a szex miatt vagyok veled? Szeretem a humorod, szeretem, hogy mindig megmosolyogtatsz, te jelented nekem a világot. Nem akarlak megint elveszíteni, ha úgy gondolod, hogy a barátágunk kezd át menni testiségbe akkor jó, nem érek hozzád, nem csókollak meg, nem csókolom végig a tested, nem simulok hozzád, nem ülök az öledben ha ezt szeretnéd megtartom a tisztes távolságot de ne hagyj el.-sírva mondta ki a nekem is fájó szavakat. Könnyeim patakokban folytak végig arcomon. Elé léptem és az ágyra löktem, mintegy vadállat úgy támadta le.
-Azt próbáld meg. Ha egy kicsit is észre veszem, hogy nem közeledsz felém esküszöm, hogy megbüntetlek! Meg amúgy is, egy napot nem bírnál ki anélkül, hogy ne érnél hozzám!-csípőmet folyamatosan ágyékának dörzsöltem. Nyögések sorozata hagyta el száját, hátamat karmolta elég rendesen.
-Miből gondolod hogy nem bírnám ki?-akaratosan lökte fel csípőjét.
-Hát ebből, nem bírsz uralkodni magadon. Élvezed ahogy feletted mozgok, ahogy farkam a tiédhez ér.-mivel egyből utánam jött nem bírtam ruhát felvenni, mind ketten csupaszok vagyunk.
-Ez nem igaz, nem élvezem és simán kibírom érintkezés nélkül!-mozgásom gyorsabb lett, nyögései hangosabbak. Ha így folytatjuk anyuék meghallanak, de ez mióta is érdekel engem?
-Igen? Oké Haz mit szólnál ha fogadnánk?-mozgásomon gyorsítottam ha ez lehetséges.
-Oké, oké majd megbeszéljük de mozogj mindjárt elmegyek.-fejét hátra veti, háta ívbe hajlott, körmeivel végig szántotta hátam. Egy hörgés kíséretében én is elmentem. Pihegve leszálltam róla és mellé feküdtem.
-Ez jól esett.-karjával átölel és fejét mellkasomon pihenteti.
-Na akkor, mi lesz a fogadással?-vigyorogva húzogatom szemöldököm. Végig simítok gerince mentén mire libabőrös lesz. Szájába veszi mellbimbóm és elkezdi szopogatni.
-Kicsim hiába szopogatod nem jön belőle tej.-elneveti magát és csípőmre ül. Haja csapzott és szex szaga van pedig nem is feküdtünk le.
-Milyen fogadásra gondoltál Tommy?-arcom meg rándult az emlékek hatására. Önkéntelenül is fel löktem csípőm mire farkam Haz fenék vágatába került. Kikerekedett szemekkel figyelt.
-Boo?-bizonytalanul csúszkált farkamon ami ennek hatására megkeményedett.
-Mikor felhoztalak aludni azt motyogtad álmodban, hogy Tommy....igen...úgy, szopjál...-fülig vörösödve ejtettem ki szavaimat amitől Haz elkezdett vigyorogni.
-Hmm igen emlékszem az álmomra.-kaján mosolyára és ahogy rajtam csúszkált csak jobban megkeményedtem.
-Mi volt az álmodban?-kezemet büszkeségére vezettem és elkezdtem fel-le húzogatni rajta a kezem.
-Megálmodtam a sátrazást. A sátorban voltunk és anyuék elmentek valahova. Te nekem estél és az lett belőle, hogy leszoptál, utána pedig megdugtál.-kecsesen mozgott rajtam, szavait kéjesen suttogta amitől kikészültem.
-Hazza nem bírom.-ennyi volt, én nem élveztem el, simán leszállt rólam, felkapta magára a ruháit és kiment. Miután tudatosult bennem, hogy itt hagyott én is felöltöztem és utána mentem. A nappaliban találtam rá szét tett lábakkal és akkor eszembe jutott a fogadás. Mögé léptem és lehajoltam, hogy a fülébe súghassam.
-Amelyikőnk tovább bírja, hogy nem ér a másikhoz az a sátrazás végén megdughatja a vesztest.-kéjesen suttogtam, utána belenyaltam fülébe és a kanapé másik oldalára ültem.
-Tommy gyere velem.-karomat megragadva húzott ki a kertbe. Tudom, hogy direkt nevezett így, tudja. hogy kikészít vele.
-Mi a szabály?-komolyan nézett rám. Elmosolyodtam és közelebb léptem.
-Önként kell a másikhoz nyúlni, az nem ér ha például meglök valaki és hozzád érek, incselkedni szabad. A szülők lehetőleg ne nagyon vegyék észre ezért ha a közelben vannak hozzám érhetsz de nem intimen!-nagyjából ismertettem a szabályokat és megcsókoltam, tudom, hogy anyuék látják de nem nagyon tud érdekelni.
-Oké és mi van ha valamelyikőnk előbb feladja?-kezeit fenekemre vezette és belemarkolt amitől felnyögtem.
-Akkor a vesztesnek teljesítenie kell a győztes minden kívánságát.-kaján vigyoromra ő is elmosolyodott, tettszik neki. Nyakamnak esett és elkezdte harapni, szívni és csókolgatni.
-Rendben legyen de ez csak akkor kezdődik ha oda értünk!-bólintással jeleztem, hogy benne vagyok. Vissza mentünk a nappaliba és mindenki minket nézett.
-Most mi az?-Hazz pirulva bújt nyakamba miután tudatosult benne, hogy láttak minket csókolózni és azt is látták ahogy vámpírosat játszik.
-Jól van gyerekek, Robin végzett úgy, hogy fiúk segítsetek kivinni a csomagokat.-apu felállt és az emeletre ment mi pedig követtük.
Ez lesz életem legjobb, legizgalmasabb és legerotikusabb nyaralása!

4 megjegyzés:

  1. IMÁDTAM *-*
    Kíváncsi leszek erre a sátrazásra :33

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik :)
    Hát annyit elárulok, hogy izgis lesz :D
    köszönöm a kommit!!!
    Kellemes nyarat <3

    VálaszTörlés
  3. Imádtam, és gyorsan gyógyuljon a barátnőd! Nagyon várom már a következő részt! :) <3

    VálaszTörlés
  4. Köszi :)
    Hát remélem nem lesz komolyabb baja és hamar gyógyulni fog :)
    Nem tudom mikor hozom a kövit igyekezni fogok vele !!!!!!
    <3

    VálaszTörlés