2015. július 22., szerda

13.rész

Sziasztok!!!!
Vissza téteeeeem!!!!!!!!!!
Itt is van az újabb rész és a végén egy nem várt személy bukkan elő
De sajna, hogy ki is az a személy az csak a 14.részben derül ki!!
Mivel vége van a tábornak ezért talán naponta vagy 2 naponta 
tudom hozni a részeket De ezt nem garantálom!!!
Remélem tetszik ez a rész is és nem lett nagyon unalmas,
Sajnálom, hogy ennyire rövid lett de kérlek nézzétek el 
nagyon fáradt vagyok!!
Lehet, hogy később jelentkezem egy Larry novellával nem tudom 
De ha valami kérdésed vagy kívánságod van, esetleg szeretnél egy 
Névre szóló Bromance novellát akkor írj Facebookon......

Kellemes nyarat és Jó olvasást!!!
Louis
A tudat, hogy az apám engem keres megrémiszt. Félek, hogy újra nála kötök ki. Már megszoktam a Tomlinson családot, szeretem őket, na meg itt van Harry, Gemma, Robin és Anne nekem ők a második családom és tudom, hogy ha vissza kerülnék apámhoz a közelükbe nem engedne. Végre úgy érzem boldog lehetek erre tessék, mindig történik valami. Úgy látszik ez a sorsom, örökké szomorúnak lenni. Mikor Hazza karjaiba vetettem magam és nagy nehezen kinyögtem mi a bajom, lefagyott. Tudja milyen az apám, tudja, hogy bármire képes, de itt van nekem ő és tudom, hogy megvéd ez bizonyítja a körém fonódó erős karjai amiben biztonságban érzem magam, édes szavai amit fülembe suttog, hogy megnyugodjak. Igazából nem is attól félek, hogy apám megint bántani fog, attól félek, hogy elveszítem azokat akiket annyira megszerettem és családomnak hívtam, nem akarom őket elveszíteni, de ehhez nem engedhetem, hogy apám a közelembe férkőzőn. Harry nagyon aggódik, érzem rajta a remegést amit a vissza fojtott dühe vált ki belőle. Ránézek és elcsodálkozom, hogy hogyan voltam képes eldobni magamtól ezt a szépséget, nem is értem miért tettem. Elmosolyodom amitől zavartan néz.
-Boo minden rendben? Furcsa vagy.-hát igen csakis én lehetek rá képes, hogy kitudja mennyi idő zokogás után csak úgy elvigyorodom.
-Csak azon gondolkodtam, hogy miért is löktelek el magamtól, hisz egy csoda volt az enyém és én eldobtam magamtól csak azért mert nem tudom elfogadni magam és te olyan csodálatos vagy én meg....-nem kellet befejeznem értette, hogy mit is akarok. Fejcsóválva szorított magához és elég romantikus hangulat lett volna mert időközben a nap is lemenőben van és a parton voltunk miután Hazza nagy nehézségek árán ki vonszolt ide.
-Édesem, egy aranyos, cuki, szexi srác vagy csoda szép szemekkel, imádni való mosollyal. Csodás vagy minden szempontból és ez csak a külső. Imádom, hogy olyan vicces vagy, hogy mindig tudod mit kell mondani, hogy sosem akarsz felnőni és legyél akármilyen móka mester mindig tudod kezelni a komoly helyzeteket is. Ott vagy ha kellesz és bár gazdag lettél mindig az a kisfiú vagy aki régen voltál és én ezt imádom.-nem tudtam, hogy ezt gondolja rólam, még, hogy én cuki és szexi? Szavai mélyen érintett és újra és újra belé szerettem.
-Hazza én....nem is tudom mit mondhatnék, köszönöm, hogy vagy nekem. Annyira szeretlek és ne haragudj ha fájdalmat okoztam...szeretlek Hazza és életem legboldogabb napja volt mikor vissza kaptalak és nem akarlak elveszíteni soha többé.-megfordultam ölében, hogy szembe legyek  vele és megcsókoltam. Tudom, hogy lesznek nehézségek az életben és vitázni is fogunk de szeretem és senki nem fog elválasztani minket egymástól mert szeretjük egymást.
-Oh de cukik. Jaj gyerekek ez olyan nyálas!-egy nem várt személy bújt elő a fák takarásából. Megijedve pattantam fel barátom öléből és fülig vörösödve álltam. Hazza is fel állt és közelebb ment............

2 megjegyzés:

  1. Szia! Már kezdtek elvonási tüneteit lenni! A nap minden őrájában hát ha lesz rész mert a remény hal meg utoljára! Remélem jó volt a tábor. Örülök hogy vissza tértél! Ami a részt illeti. Huhég mindíg fel kell dolgoznom.. OAN NAON CUKIK!! Na jó annyira hogy már elólvadok föleg ebben a melegben! Te jó ég ki lehet az az alak? Ugye nem az apja kérlek ne az apja legyen! A másik meg de jó rész ÖZÖN! Egyáltalán nem lett unalmas. Igaz rövid de hát mindíg a legizgalmasabb résznél kell abba hagyni ez arany szabáj! Huh egy Larry novella? Years! Tudom még semmi nem biztos de már most òrülök! Remélem azért mennél előbb lesz rész a "It is waht is it" blogot is.. Neked is jó nyarat! Már várom a kövi részt!
    Puszi:~Reni~
    Ui.:bocsi a helyes írási hibákért ha van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Reni!!!
      Örülök, hogy írtál :) Hát igen a ábor fantasztikus volt, imádtam :)
      Hát igen rövid rész lett de örülök, hogy tetszett. Hát, hogy ki is az az alak azt nem mondom el de a következő részek nem lesznek annyira happyk így most, hogy Lou apja vissza jött :(
      Hát remélem még ma fel tudom rakni a one-shotot de ha nem akkor holnap minden féle képen rakok fel egyet :)
      Az It is what is itbe nem tudom mikor fogom hozni mert semmi ötletem nincs de Katy mindenben segít úgy, hogy nem sokára jön oda is egy rész :)
      Holnap hozom is a következő részt :)
      Puszi: Hope <3

      Törlés