2015. július 15., szerda

12.rész

Sziasztok!!
Itt is van az ígért rész :) 
Remélem tetszik és az utolsó mondat nagy hatással lesz a továbbiakra!!
 És igen tudom megint nincs benne erotika :) 
ebbe megint csak nem volt helye ezért nem is írtam bele. 
De az még pár részig ilyen lesz. Sajnálom de kell bele egy kis zűr :) 
Remélem ezzel nem rontottam el és még élvezhető a sztori!!
1 hétre még búcsúzom tőletek mert táborba megyek :)
Nem sokára ismét jelentkezni fogok!!!!
És a Cool Girlsel közös blogunkba is nézzetek be!!!!!!!!
Kellemes nyarat és Jó olvasást !!!!

 

Louis
Reggel arra keltem, hogy mozog a párnám. Furcsállva felemeltem a fejem és Hazza zöld szemeivel találtam szembe magam. Nagyot sóhajtottam és felkeltem.
-Most már ez lesz? Figyelmen kívül hagysz?-hangja szomorúan csengett ami a szívemig hatolt. Lehajtottam fejem, hogy ne lássa a könnyeimet. Állam alá nyúlva felemelte a fejem.
-Ne haragudj, én csak...össze vagyok zavarodva........Hazza idő kell.-szinte a szájára suttogtam olyan közel hajolt hozzám.
-Nem haragszom de kérlek ne lökj el magadtól, könyörgöm.-arcát vállamba fúrta és ott zokogott. Nem hittem volna, hogy ilyen nehéz lesz. Finoman végig simítottam hátán félve a reakciójától.
-Hazza, édesem....néz rám.-könny áztatta szemekkel nézett fel és újra a kis sebezhető kölyöknek éreztem magam. Óvatlanul hajoltam szájára nem foglalkozva a következményekkel. Az érzelmek elragadtak, szívem őrült tempóban vágtázott, tenyerem izzadt és a testem Harryre vágyott, csakis rá. Óvatosan döntöttem le a hátára, felé mászva csókoltam tovább. Agyam hátsó zugában hangosan ordított a kis angyal, hogy hagyjam abba míg az ördög, hogy azonnal tegyem magamévá. Lassan leszakadtam szájáról és felültem. Kipirult arccal ültem csípőjén, szégyenkezve nézetem el, nem mertem ránézni. Én mondtam, hogy idő kell erre letámadom.
-Harry kérlek ne haragudj.-reménykedve néztem rá. Óvatosan letolt magáról és felállt.
-Megértem, hogy időre van szükséged, de akkor te is értsd meg, hogy nekem ez milyen nehéz. Nem érhetek hozzád, nem támadhatlak le mert félek a reakciódtól erre te lekapsz. Bevallom nagyon jól esett de a szívemmel játszol.-könnyek csordogáltak az arcán és az enyémen is. Hátat fordítva nekem ment ki a sátorból. Már mentem volna utána mikor megcsörrent a telefonom. Anyu, pont ő kell nekem.
-Anyu.-hangomon érezhető volt, hogy sírok. Teljesen letaglózott és szíven ütött amit Hazza mondott de igaza is volt.
-Kicsim azt hiszem van valami amit tudnod kellene.-anyu hangja remegett. Össze húztam szemöldökeimet és felkészültem a legrosszabbra is. Viszont amit anyu mondott az teljesen romba döntött. Vissza jöttek a rég múlt emlékei, remegtem a félelemtől. Újra itt van. Nem köszönve el anyutól dobtam el a telefont és robbantam ki a sátorból egyenesen Hazza karjaiba.
-Harry újra itt van.-zokogásomtól nehéz volt kivenni mit akarok mondani. Harry karjai erősebben tartottak, gondolom megijedt a kirohanásomtól.
-Shhh Lou nyugi, ki van itt?-hátam és hajam simogatta megnyugtatás képpen de nem sokat segített.
-Apa, ki engedték. Hazza engem keres..........

6 megjegyzés:

  1. Ezt ugye nem gondoltad hogy itt hagysz minket 1 hétre ilyen befejezéssel??? nem fogom bírni :( am imádom a blogod nagyon édesek <3 remélem Louis Harryvel marad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ige sajnos 1 hétre el kell mennem :)
      De ígérem ha vége a tábornak akkor igyekezni fogok, hogy naponta vagy esetleg két naponta legyenek részek!!!!!
      :)

      Törlés
  2. Csatlakozom az előttem lévő kommentelőhöz , hiszen egy hetet várni a következő részre egy ilyen befejezéssel , elég kemény lesz...
    De a jóra megéri..motivációnak pedig tökéletes , hogy egy ilyen blogra :)
    Amúgy ez a rész is királyra sikeredett ;) Ügyes vagy ,imádom (erotika nélkül is) Jó táborozást! ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Xara!
      Nagyon szépen köszönöm :)
      Hát, hogy a én blogom jó legyen nehéz elképzelni de megpróbálom :)
      Ígérem sietni fogok és remélem gyorsan letelik az 1 hét és hozhatom a részt!!
      Kellemes nyarat ...

      Törlés
  3. Szia! Sajnálom hogy csak most írok kommentet de egyszerűen nincsen időm.. Szerintem egész nyáron ezt fogod tőlem hallani hogy sajnálom... De térjünk rá a történetbe.. Huh. mikor elolvastam mind a kettő történetét akkor köpni nyelni nem tudtam(bocs a kifejezésért).. De most komolyan lesokkolódtam és csak azt mondogattam magamba hogy.. ATYA ÚR ISTEN!! EZ NEM LEHET IGAZ NEM NEM NEMÉS NNEM!! Igen egy pöpet tulreagältam? Lehet.. :0 Másik meg emlékszel amikor írtam a 10.részhez a kommentet és azt välaszoltad rá hogy könnyeztél hát akkor is lesokkolodtam elöször nem hittem el majd én is kőnnyeztem... Tudom hasonlíthatott egy brazil drámához hisz nem hittem el hogy egy bloger vagy bárki más az ÉN kommentemtől könyezen.. Kellemes tábort èrezd jól magad! Már várom a kövi részt!
    Puszi:~Reni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:)
      Nem is tudod mit jelent ez nekem....nagyon jól esik.......remélem a következő rész is tetszeni fog:)
      Legyen szép nyarad köszönök mindent:)

      Törlés