2015. június 24., szerda

3.rész

Sziasztook!!!
Habár kevés időm van a tegnap éjszakát azzal töltöttem, hogy ezt megírjam...
Nézzétek el ha nem lett valami jó és ha helyes írási hibákat is nézzétek el amint van egy kis időm igérem kijavítom! Rettentően köszönöm az 5 (!!!) feliratkozót pedig csak (ezzel együtt) 3 rész van fent. Köszönöm nektek tényleg nagyon hálás vagyok.
További kellemes nyarat és jó olvasást!!!!
Pusy:Hope





 Louis
Gemma vigyorogva ugrálta körbe a szobát azt kántálva, hogy „tudtam“. Nem értettem  mi a baja és mit tudott, de gondolom ezt Hazza megunta mert leültette nővérét és furcsállva méregette.
-Mond édes nővérkém mi a fene bajod van? És mi az, hogy tudtad? Mit tudtál?-karba font kezekkel nézte a még mindig vigyorgó Gemmát. Én Gem mellett ültem fülig pirulva a rajta kapás miatt.
-Hát, hogy együtt vagytok!-ledöbbentem, mi az, hogy együtt vagyunk? Egymásra néztünk Hazzal és kitör belőlünk a röhögés. Gemma abba hagyta a ficánkolást és furán nézet ránk.
-Gemma nem értetem miért hiszed, hogy együtt vagyunk mert nem.-nagy nehezen kinyögtem amit akartam, Haz combját csapkodva sírt a nevetéstől.
-De láttalak titeket csókolózni!-szája sírásra állt, nem hittem volna, hogy ennyire örülne neki ha össze jönnénk.
-Sajnálom Gem de félre értetted. Lou és köztem mindig is ilyen kapcsolat volt, fontos nekem de nem vagyunk még együtt. De amint össze jöttünk te leszel az első aki megtudja.-kicsit lesokkoltam azt mondta, hogy „még“ és azt is mondta, hogy „amint“ ezt úgy értette, hogy össze akar jönni velem? Gemma szomorúan ki andalgott a szobából, miután becsukta maga után az ajtót Hazz felé fordultam.
-Harry, hogy értetted azt, hogy még nem vagyunk együtt és, hogy amint össze jövünk? Hazza, hogy érteted ezeket?-reménykedve fordulok felé.
-Szeretlek téged Lou és nélküled ez a pár év szörnyű volt de ráébresztett mit is jelentesz nekem.-közelebb jött és megcsókolt. Nyelve küzdött a dominanciáért, lassan ledöntött az ágyra, apró puszikkal vált el tőlem.
-Én is szeretlek.-fejét nyakamba hajtotta, minden puszi után azt mondta szeret. Vigyorom fülemig ért. Tisztában vagyok vele, hogy furcsa amit teszünk de nem tehetek róla, szeretem és ő is engem. Viszont tudom, hogy még nem fogunk össze jönni, 10 év rengeteg idő és bár tudom, hogy belűről még az én kicsi Hazzam sokat változott és én megakarom is merni ezt a Harryt is.
-Loui.-szememet lehunyva tartottam ezért gondolom azt hitte, hogy alszom. Óvatosan lefejtette karjaimat derekáról és kikecmergett az ágyból. Szemeim kipattantak és utána ugrottam. Sikeresen az ajtóhoz passzíroztam amitől felnyögött.
-Hm csak nem szökünk?-kicsit sem finoman fenekébe markoltam mire fejét vállamra hajtotta. Isteni érzés ahogy fülembe liheg, ahogy érzem teste melegét.
-Lou kérlek engedj.-nyöszörögve vonaglott karjaim között.
-Már miért engednélek el?-helyette a gyomra válaszolt azzal, hogy megkordult.
Nevetve elengedtem és kinyitottam az ajtót még kicsit kábán oda hajolt egy puszira.
-Na gyere te éhen kórász, figyelmeztetlek, hogy én nem az ételre vagyok kiéhezve.-utolsó szavaimat már fülébe suttogtam mire felnyögött. Megfogtam kezét és lementünk a konyhába. Mindenki az asztalnál ült és ettek, szerencsére már Gemmán sem látszott a szomorúság.
-Na sikerült mindent megbeszélni?-anyu mosolyogva invitált az előtte lévő székre. Tom ült az asztal főn, jobbra mellette anyu, mellette Anne, előtte Robin, mellette Hazza aki mellett én és Gemma Tommal szemben ült. Még mindig fokuk egymás kezét amit a Styles család már megszokott anyuék viszont még nem szokták meg de mivel nem szóltak érte gondolom Anne mindenbe beavatta.
-Nos gyerekek mivel egész jól kijövünk Anneékkel ezért úgy döntöttünk, hogy a hétvégén sátorozni megyünk.-apu vigyorogva nézett rám tudja mennyire szeretek sátorozni.
-Tényleg? Hát ez remek oh ugye lehet közös sátram Hazzával? És mikor indulunk, kezdjek bepakolni? Hány kocsival megyünk én Hazzal megyek.-nem bírtam magammal össze vissza beszéltem, ficánkoltam a székemen és Hazzát sem kíméltem az arát, a száját és a nyakát puszilgattam. Mindenki nevetve nézte mit csinálok. Hazza kevésbé nevetett amit furcsálltam aztán észre vettem, hogy elengedte a kezemet és az ölét markolja. Nem tudtam mi a baja, talán a nagy kapálás közepette el találtam “ott“?
-Anyu a desszert a kamrában van?-érdeklődve fordultam anyu felé. Remélem még nem hozták fel.
-Igen drágám még ott van, de miért?-furcsán nézett rám a hirtelen téma váltás miatt.
-Csak eszembe jutott, hogy a kedvencemet csináltad s azt akarok enni, Hazz gyere segíts.-megfogtam legjobb barátom kezét és a pince felé vonszoltam ahol a kamránk van. Kicsit furcsán lépdelt utánam de készségesen követett. Lementünk a lépcsőn be a kamrába, tapogattam a villany kapcsoló után, amit meg is találtam de nem kapcsolt fel a villany, elromlott volna?
-Tommy az nem a kapcsoló.-Hazz mély hangja a szokásosnál is mélyebb volt. Aztán megmarkoltam amit a kapcsolónak véltem és Hazz felnyögött.
-Bocsi cupcakes.-vigyorogva tapogattam a villany kapcsoló után amit sikeresen meg is találtam. Pillantásommal Harryt kerestem és a fal felé volt fordulva, fejét a falnak döntötte, bal keze a feje mellett ökölbe szorítva, jobbja pedig valahol az alsójában matatott.
-Hazza jól vagy?-állati hörgések hagyták el száját amit nem értettem, beteg lenne? A vacsorán is elég furcsa volt. Mögé léptem és kezemet a vállára rakva hamar a falhoz passzírozva találtam magam a mai nap során sokadszorra. Nyakamba hajtotta fejét és ott hörgött tovább, lenéztem és láttam, hogy magán dolgozik. Tehát nem beteg csak a kicsi Styles rendetlenkedik. Vigyorom nagyobb lett arcomon. Szájával apró puszikat adott nyakamra egészen a fülem alattig ahol elkezdte szívni a gyenge pontom, fel nyögtem. A szabad kezével hasfalamat simogatta aztán ellépet tőlem. Szemeit lehunyva tartotta. Oda lépetem és puszit hintettem szájára de nem elégedett meg ennyivel magához rántott egy szenvedélyes csókra.
-Oké most már fel vihetjük a sütiket.-gödröcskéi elő bukkantak ahogy mosolygott, szemei vissza nyerték eredeti színüket.  Megfogva egy-egy tálcát mentünk fel az emeletre, a sütiket a pultra raktuk és vissza ültünk az asztalhoz. Mindenki mindent tudóan nézett ránk.
-Elég sokáig tartott míg megtaláltátok a sütiket.-elpirultam és elnéztem, pillantásom Gemre esett és rám kacsintott.
-Csak megbeszéltük valamit.-pirulva nyekeregtem valamit.
-Vagy épp egymás szájában kotorásztatok.-Gemma olyan könnyen ejtette ki a szavakat mintha azt mondta volna, hogy holnap esni fog. Szájtátva néztem rá Hazzal egyetemben.
-Ohm mi csak....-nem bírtam befejezni amit mondani akarta.
-Semmi baj kicsim, mivel elég sokáig lent voltatok Gem utánatok ment és látta mit műveltek.-anyu mindet tudóan rám kacsintott. Vár rám egy anya-fia beszélgetés, sokszor leülünk egy hónapban egyszer, hogy beszélgessünk. Ahhoz képest, hogy nem a vér szerinti szüleim nagyon jó a kapcsolatom velük.
-Akkor mi is van azzal a sátrazással?-Haz fülig pirulva váltott témát. Mindeni tiszteletben tartotta, hogy nem karunk erről beszélni. Pár órát még beszélgettünk utána elvonultunk a szobámba.
-Mész te fürdeni elsőnek vagy mennyek én?-terültem el az ágyon.
-Hát, nem kéne spórolni?-szemöldökét húzogatva húzott be a fürdőbe.



4 megjegyzés:

  1. Edes istenem! Ez valami eszmeletlenul jo lett♥♥♥♥♥♡ Am direkt kinzo

    Hamar hozd a kovit mert mar kibaszottul kivancsi vaok a folytatasra♡♥♥
    Ami pedig a " nem lett valami jo es helyesirasi hibakat" jelenti en semmi hibat nm talaltam benne♡♥

    Sok pusza: Lili♡♥♡♡

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a kommentedet :)
    Nem szándékosan nem kínoználak meg :) amint tudom hozom a következő részt Ígérem..... Akkor jó azt hittem a nagy rohanásban van benne de úgy látszik nincs :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Naoon de nagyon aranyossak! Egyébként tényleg nincs benne semmi hiba. De visszatérve a történetre annyira jó hogy mind a kettejük családja még értő, és Gem is az ahogy utánuk leselkedik nekem tetszik! Sajnálom hogy nem írtam a 2.rèdzhez komment csak már a 3.és a második rész is fenn volt csak lusta voltam komizni... De ami 2.illeti az is nagyon tetszett jó volt, volt benne megható vicces rész és cuki rész is és mindegyik nagyon tetszett! Ezt hányadszorra mondtam el hogy nagyon?? :D Már nagyon várom a kövi részt!:)
    Puszi:~Reni~

    VálaszTörlés
  4. Szia Reni:)
    El sem hiszed mennyire jól esik a komid és, hogy írtál..... Semmi gond, hogy csak ehhez írtál nekem ez is jó:)
    Hát igen próbálom cukira és kicsit izgalmasra írni:)
    Igyekezni fogok a következő résszel:)

    VálaszTörlés