2015. június 25., csütörtök

4.rész

Sziasztok!!!!
Nagyon meglepődtem, hogy ennyire bejön nektek a történet!! 
Őszintén azt hittem senkinek nem fog tetszeni, erre meg már van 7 (!!!) feliratkozóm!! 
Nem is tudom el mondani mennyire hálás vagyok nektek :) 
Amikor ma feljöttem (laptopról mert telefonon nem mutatja, hogy mi merre) majdnem elsírtam magam!!! 
Köszönöm nektek tényleg!!!! 
Vissza olvastam amit eddig írtam és valljuk be nekem túl amatőr és sablonos a sztori :(
(előre is bocsi ha van benne hiba!!)
Louis
Tűkön ülve vártam a hétvégét. Mindenki agyára mentem, anyuék már a fejüket fogták, a Styles család pedig röhögött rajtam. Gemma videókat csinált ahogy rohangálok össze vissza. Harry pedig ő azzal próbált nyugtatni, hogy “kereset“ valamit a számban. Sok időt töltöttem Gemmával is amire Haz féltékeny lett. Péntek van, ami azt jelenti, hogy holnap kora reggel indulunk sátrazni az erdőben. Alig bírtam magammal  izegtem mozogtam össze vissza. Szegény Harryt teljesen kiakasztottam. Már vagy másodszorra pakoltam vissza a bőröndbe. A szekrényt akartam kirámolni mikor kezeket éreztem a derekamon.
-Az energiádat másra is használhatnád.-merevedését fenekemnél éreztem. Szeretem Hazt nem arról van szó és ebben a pár napban rengeteget megtudtam róla de még nem ismerem úgy igazán és félek is.
-Hazza én...... kérlek még ne.-hangom még saját magam sem hallottam. Egyre jobban nyomta magát nekem, nyakamat harapdálta és kezeivel a hasamat simogatta.
-Semmi baj Boo nem akarok olyat rád sózni amit nem szeretnél. Kicsim néz rám.-megszólítása meglepett. Maga felé fordított és meg csókolt.
-Tudom, hogy nem szeretnél még és ezt tiszteletben is tartom.-a dudor a nadrágján és a szinte fekete szemei azt bizonyítják, hogy nagyon felizgult. Megsajnáltam szegényt, megragadtam tarkóját és megcsókoltam lassan toltam az ágy felé. Rádöntöttem és felé másztam, ráültem csípőjére és elkezdtem mozogni.
-Ah....Lou mit csinálsz?-nyögött még hozzá elég hangosan, pedig a nadrág és az alsó köztünk volt.
-Csak segítek.-végig csókoltam nyakát és megszívtam gyenge pontját amitől akkorát nyögött, hogy még a szomszédban is meghalhatták.
-Ahhhh...... Tommy ez nagyon jó de annyira szorít a nadrág, nagyon fáj.-már nem csak az ő volt felizgulva én is dudorodtam. Lentebb csúsztam, hogy le tudjam venni róla a nadrágot, egyszerre lehúztam az alsójával. Lepattantam róla és leszenvedtem magamról a ruhát. Vissza ültem rá és újra mozogni kezdtem.
-Istenem Tommy nem bírom ez túl sokk.-szinte már sírt a gyönyörtől. Észre vettem, hogy amikor a szexuális vágy eluralkodik rajta akkor Tommynak hív.
-Gyerünk Haz add át magad csak koncentrálj rám. Ahh.....-én is elég közel voltam már.
-Ah istenem fiúk! Vegyetek fel valamit! Gyertek le, van egy kis meglepetésünk.-Gemma szemét takargatva andalgott ki, szegény, gondolom ez örökre bele éget az agyába.
-Ha abba mered hagyni én esküszöm, hogy kicsinállak. Mozogj az istenért!-szinte rám ordított, gyorsabban mozogtam mint eddig.
-Tommy!-nevemet ordítva élvezett magára, én meg követtem. Pihegve leszálltam róla és felsegítve őt a fürdőbe támolyogtam. Be álltunk a zuhany alá, segítettem megmosdani Haznak mert teljesen le amortizáltam pedig csak érintkeztünk nem is feküdtünk le egymással! Adtam neki ruhát ami bár kicsi volt rá még is szexin kiadta fenekét. Lementünk a nappaliba.
-Na gyerekek mivel Lou annyira fel van pörögve a holnap miatt úgy döntöttünk, hogy még ma elindulunk és ha minden jól megy akkor tovább maradunk.-sikítva ugrottam Haz nyakába aki még mindig a történtek hatása alatt áll ezért hátra estünk. Szánk össze ért amitől el mosolyodtam. Megcsókoltam és segítettem felállni. Helyet foglaltunk a kanapén.
-Harry édesem minden rendben?-Anne aggódva térdelt le fia elé. Persze Anne semmi baja csak most sztriptízeltem a fiadon.
-Nyugi anyu jól vagyok csak elszállt minden erőm mert Lou...-gyorsan szájára tapasztottam kezemet és a fülébe suttogtam.
-Kicsi Hazza szeretlek és bármikor szívesen megismétlem meg minden de ezt nem kellene mindenki orrára kötni kis szívem.-belenyaltam fülébe amitől tudtam, hogy újra izgalomba jön.
-Nem értem, mit csinált Lou?-érdeklődve nézett rám aztán Gemre.
-Gemma te falfehér vagy!-aggódva nézte gyerekeit. Szegény Gem maradandó emléket okoztunk neki.
-Lou és Harry. Vége a szexuális életemnek.-kezeibe temette fejét aztán mintha mi sem történt volna felpattan és mellénk ül.
-Nos anyu Lou akrobatikázott egyet Harryn és nem ne értsd félre nem volt seggbe-kuki.-vigyorogva felállt és a konyhába ment. Anne elfehéredett és ránk nézett. Hazza még mindig leamortizálva dőlt a vállamra én meg egyre jobban hasonlítottam egy paradicsomra.
-Anne én nem....már mint.....ő.....nekem......-dadogtam össze vissza és Harry nem, hogy segíttet volna ah ugyan minek.
-Oh Lou hagyd, szeretitek egymást ez normális, viszont legközelebb ne fáraszd le ennyire.-nevetve végig simított arcomon és felállt.
-Na mi megyünk és elhozzuk a bőröndöket. Haz jössz velünk?-Robin mosolyogva ütötte finoman vállon Harryt.
-Ne hívj Haznak, Lou hív így és ezt nyögte az előbb is.-Harry csukott szemmel motyogott. Szinte elsüllyedtem szégyenemben. Robin megilletődve nézte fiát aztán engem és elröhögte magát, nem értettem miért de már csak az ajtó csukódását hallottam.
-Mennyetek fel és fektesd le Harryt aludni.-anyu,kiemelte, hogy aludni. Felsegítettem Harryt és felmentünk a szobába. Hazza félig már aludt és magában motyogott de nem értettem mit, egyet viszont nagyon is értettem.
-Tommy....igen...úgy, szopjál...-megilletődve néztem rá, ő éppen azt álmodja, hogy én őt? Na ne! És amit ez után mondott csak jobban letaglózott.

10 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod <3 Olyan kis cukik *--* várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Örülök, hogy tetszik :)
    Igen szerintem is nagyon cukik :)
    Amint tudom hozom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Ez ez csodás... 😂😂Bocsánat de nem bírom abba hagyni a nevetést... Szóval szegény Lou elég kínos helyzetbe került, de ez így a cukiiii!! Siess a kövivel! Kíváncsi vagyok a folytatásraaa
    C. BooXx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik :)
      Igen szegénykémet mindig "bántom" :)
      hamarosan érkezik a következő!!

      Törlés
  4. Oh my god!♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡ Ez a resz valami kurvara jo lett♡♥
    A kedvencem: Tommy..... igen.... ugy..... szopjal...-

    Hihetetlen vagy es hihetetlenul jol irsz♥♥♡♥♡♥♡♡♡♥♡♥♥♥¤♥♡♡♥

    Abba ne hagyd a blogot mert ha abbahagyod akm abba bele fogok bolondulni!!!

    Sok sikert a tovabbiakhoz es sok puszi: Lilus♡♥♡♡♥

    VálaszTörlés
  5. Oh my god!♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡ Ez a resz valami kurvara jo lett♡♥
    A kedvencem: Tommy..... igen.... ugy..... szopjal...-

    Hihetetlen vagy es hihetetlenul jol irsz♥♥♡♥♡♥♡♡♡♥♡♥♥♥¤♥♡♡♥

    Abba ne hagyd a blogot mert ha abbahagyod akm abba bele fogok bolondulni!!!

    Sok sikert a tovabbiakhoz es sok puszi: Lilus♡♥♡♡♥

    VálaszTörlés
  6. Oh my god!♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡ Ez a resz valami kurvara jo lett♡♥
    A kedvencem: Tommy..... igen.... ugy..... szopjal...-

    Hihetetlen vagy es hihetetlenul jol irsz♥♥♡♥♡♥♡♡♡♥♡♥♥♥¤♥♡♡♥

    Abba ne hagyd a blogot mert ha abbahagyod akm abba bele fogok bolondulni!!!

    Sok sikert a tovabbiakhoz es sok puszi: Lilus♡♥♡♡♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen egy pöppet perverz vagyok de nem annyira áhhh dehogy is :)
      Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavakat :) örülök, hogy úgy gondolod jó írok:) meg vagyok hatva komolyan :) Ti csak be pötyögtök pár szó ami nekem rettentően jól esik tényleg <3

      Törlés
  7. Szia! Istenem Gem olyan jól tud mindíg időzíteni! De persze nincs harag. Annyira sajnálom szegény "Tommy-t" de nagyon együtt tudok az ilyen kínos szorulnak együtt érezni vele mert vizuálistipus vagyok (ami azt is jelenti hogy egybol elképzelem) és már szó szerint fogtam a fejem és vigyorogtam mint a tejbetők! :D Hmm vajon mi taglózta le Louis drágát? Hu bocs de egy kicsit most extázisba estem... Már nagyon várom a kövi részt!!
    Puszi~Reni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy bele tudod élni magad a történetbe :)
      Extázisban vagy az ÉN írásomtól.... Bocs de teljesen el vagyok képedve :)
      Nem vagyok annyira magabiztos magamba csak a hibát keresem :(
      Örülök neki, hogy ennyire tetszett :)

      Törlés